English

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین:

تمام گروه های مختلف سیاسی و حکومتی با هر گونه سلایق مختلف باید اختلاف‌ها را کنار بگذارند

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین گفت: تمام گروه های مختلف سیاسی و حکومتی با هر گونه سلایق مختلف باید اختلاف‌ها را کنار گذاشته و فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب را در همه امور نصب العین قرار دهند.

تمام گروه های مختلف سیاسی و حکومتی با هر گونه سلایق مختلف باید اختلاف‌ها را کنار بگذارند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، هادی عباسی قائم مقام شورای وحدت استان قزوین گفت: تمام گروه های مختلف سیاسی و حکومتی با هر گونه سلایق مختلف باید اختلاف‌ها را کنار گذاشته و فرمایشات حکیمانه  رهبر معظم انقلاب را در همه امور نصب العین قرار دهند.

رئیس جبهه حامیان مردم اضافه کرد: در شرایط کنونی که مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد و دشمنان برای ضربه زدن به کشور چشم به اختلافات داخلی دوخته اند،  باید با وحدت و همدلی دست به دست هم داده و در رشد و پیشرفت کشور بکوشیم.

وی ادامه داد : شنیدن صدای مخالف و تحمل تعدد سلیقه های مختلف نیاز به تقوا و پختگی سیاسی دارد ، سلوک را  بالا برده و بجای حذف کردن ، باید هم افزایی را بالا ببریم و از قدرت نباید سو استفاده کنیم و باید فرهنگ اخلاق سیاسی را ترویج دهیم.

عباسی دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در پایان افزود: کسانی که گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب نداده و در لباس نیروی جهادی و انقلابی باعث اختلاف و نفرت پراکنی و دل سردی مردم شوند قطعا آب به آسیاب دشمن ریخته در زمان معین پاسخ عملکرد خود را خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه