English

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قزوین :

عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قزوین گفت: عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است و انتخاب آن از سوی دختران و بانوان آگاهانه و انتخابی است.

عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،حجت الاسلام مهدی احمدی در همایش روحانیون و طلاب، ائمه جمعه و جماعات با موضوع  حمایت و تقدیر ازنیروی انتظامی در اجرای «طرح نور» گفت: محجبه بودن خود عاملی برای سوق دادن انسان به حیا و عفت است و این دو موضوع جدایی ناپذیر است و در  زن و مرد منحصر نمی شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین تصریح کرد: عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است و در کنار حیا و عفت موضوع حجاب در ارتباط اصولی با حیا و عفت دیده می شود و امروز حجابی که دختران ما انتخاب می‌کنند آگاهانه و انتخابی است. 

حجت الاسلام احمدی یادآورشد:  حجاب و پوشش تنها مختص انسان نبوده و با نگاه به عالم هستی، در می‌یابیم که خداوند تمام موجودات را با پوشش و حفاظ آفریده و عریانی و برهنگی را عامل افول و سقوط برشمرده است. 

وی بیان کرد:  امنیت مسئله ساده‌ای نیست و اینکه نیروهای انتظامی شب و روز در این راستا تلاش می کنند قابل تقدیر است.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین تصریح کرد: دشمنان امروز در تمامی عرصه ها در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده اند و جمهوری اسلامی ۴۵ سال در برابر این توطئه ها با سربلندی ایستاده است. 

وی ادامه داد: طرح نور باید  با قدرت اجرا شود و تداوم آن موجب دلگرمی جامعه است و فرماندهی انتظامی کشور در جهت عمل به مطالبه عمومی جامعه و در راستای ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در مقام ضابط قانونی دستگاه قضائی به وظایف خود عمل می کند و در مدت برگزاری این طرح در کشور و استان خوشبختانه شهروندان به خوبی با آن همراهی داشته اند.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: اگر در جامعه امر به معروف و نهی از منکر تعطیل شود منکر و ظلم حاکم خواهد شد و وظیفه همه در امر به معروف و نهی از منکر تذکر لسانی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین افزود: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فرایض بسیار مهم، حساس و سرنوشت‌ ساز اسلامی و رویکرد اساسی انبیا و معصومین و اولیای الهی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه