English

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین :

شوراها یکی از نمونه‌های تجلی اراده و مشارکت مردم در نظام حکمرانی کشور است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: شوراها در نظام تصمیم گیری کشور جایگاه قابل توجهی دارند و به عنوان پیشانی مدیریتی در توسعه پایدار شهر و روستا نقش تعیین کننده می توانند داشته باشند.

شوراها یکی از نمونه‌های تجلی اراده و مشارکت  مردم در نظام حکمرانی کشور است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،دکتر محسن اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین به مناسبت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا ،ضمن تبریک این روز به همه اعضاء محترم شورای اسلامی شهرهاوروستاهای استان اظهارداشت:شوراها در صورت کارکرد درست و قانونمند خویش،می توانند از مهمترین بازوان توسعه متوازن اجتماعی،سیاسی،فرهنگی و آبادانی شهرها و روستاهای میهن عزیزمان باشند.

اسماعیلی افزود: شوراها در نظام تصمیم گیری کشور جایگاه قابل توجهی دارند و به عنوان پیشانی مدیریتی در توسعه پایدار شهر و روستا نقش تعیین کننده می توانند داشته باشند.

 وی در پایان افزود: بدینوسیله فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان قزوین صمیمانه تبریک عرض نموده و بسیار امیدوارم با همت عالی مردم و مسئولین روز به روز این نهاد بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمات خالصانه و بی منت و تصمیم‌گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود گام برداشته و در تعامل و همکاری با مجموعه مدیران دولتی و سایر ارکان نظام بیش از پیش موجبات ارتقای رضایتمندی و کیفیت زندگی شهروندان را فراهم آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه