English

امام جمعه قم:

شهدا ما را در برابر دنیا سربلند کردند

امام جمعه قم در دیدار با خانواده شهدا گفت: شهدا با ایستادگی در برابر متجاوزان و حفظ عزت و استقلال و حراست از دین و سرزمین اسلامی ما را در برابر دنیا سربلند کردند.

شهدا ما را در برابر دنیا سربلند کردند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله حسینی بوشهری افزود: دشمنان زبون نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و هم اکنون نیروهای تکفیری داعش ادعا کردند که می خواهند در تهران با ما روبرو شوند و اگر نبودند این شهدای بزرگوار هشت دفاع مقدس و مدافعان حرم و حریم اهل بیت (ع) امروز ما صاحب این آرامش و امنیت نبودیم.

وی تاکید کرد: ایستادگی و پایمردی و گذشت و ایثار شهدا توطئه های دشمنان را  نقش بر آب ساخت،‌ و دشمنان خار و ذلیل مجبور به عقب نشینی و شکست شدند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص فاجعه منا بیان داشت: در آن فاجعه در مناسک حج حضور داشتیم شرایط بسیار تلخ و سختی بود،‌ عربستان حتی اگر در مقدمات این فاجعه دخالت هم نداشت که جای تردید جدی است،‌ اما در کم رسانی به حادثه دیدگان نه تنها خود هیچ اقدامی نکرد بلکه اجازه نداد که نیروهای امدادی ایران هم ورود پیدا کنند و تلفات را تا 7000نفر افزایش داد.

آیت الله حسینی بوشهری  با اشاره به اینکه تنها ایران بود که نسبت به بازگشت پیکرهای شریف و مطهر حجاج شهید اقدام نمود افزود: اگر پیام مقام معظم رهبری نبود نیروهای سعودی حاضر نبودند پیکرهای شهدا را به ایران تحویل دهند،‌ اما پیام ایشان باعث شد تا تمامی پیکرها به ایران بازگردد.  

  وی اضافه کرد:  عرض تسلیت داریم خدمت شما خانواده شهدای منا که روزهای بسیاری سختی را گذراندید اما شهدای شما اجر و مقام والایی نزد خداوند دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه