English

نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسئولان شهرستان کاشان از نزاع‌های سیاسی پرهیز کنند

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه مسئولان از نزاع‌های سیاسی پرهیز کنند، گفت: اخلاص در عمل نصرت الهی را به دنبال دارد.

مسئولان شهرستان کاشان از نزاع‌های سیاسی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله عبدالنبی نمازی شامگاه چهارشنبه در جمع مسئولان شهرستان کاشان ضمن اشاره به نزدیکی عید قربان و غدیر اظهار داشت: در این ماه افراد مومن که استطاعت حج را دارند مناسک حج را به جای می‌آورند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع) افزود: امام محمد باقر (ع) قرابتی با مردم منطقه کاشان دارند زیرا فرزند بلافصل آن حضرت به عنوان سفیر و نماینده امام محمد باقر در منطقه حضور به هم رساندند.

عضو مجلس خبرگان رهبری مقام را حّجب آور دانست و خاطرنشان کرد: جاذبه‌های دنیا حجاب است در حالی که امام معصوم (ع) فرمودند همه دنیا جهل است و این مقام‌ها نیز افراد را به خود جذب کرده و در شرایطی نیز زندگی می‌کنیم که جذب جاذبه‌های کاذب دنیا می‌شویم و این مهم در مسئولان قوی‌تر است.

عضو جامعه مدرسین قم با بیان اینکه انسان باید بداند از کجا آمده، چه چیز او را تهدید می‌کند و به کجا می‌رود، تصریح کرد: ائمه معصوم (ع) همیشه انسان‌ها را به پاکی و درستی دعوت می‌کردند و لذا باید به این مهم توجه کرد.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به روایتی از امام محمد باقر (ع) ابراز داشت: در مقابل اهل دنیا اهل آخرت قرار دارد به گونه‌ای که خصوصیات اهل دنیا غرور، جهل و سایر رذایل اخلاقی بوده اما اهل آخرت اهل ایمان، عمل و تفکر بوده و عبرت آموز و اهل آزمون هستند.

نمازی با بیان اینکه اهل آخرت هیچ گاه از ذکر خدا خسته نمی‌شوند، بیان کرد: مثل دنیا همانند یک رستوران بین راهی بوده که برای استراحت مدتی در آن توقف کرده و سپس شروع به حرکت کرده و یا همانند کالایی است که در عالم خواب به ما داده شده اما بعد از خواب از آن کالا خبری نیست.

وی با بیان اینکه نباید آخرت را با دنیا تعویض کنیم، اذعان داشت: بر طبق تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی از آنجا که حوزه باید انقلاب بماند، مجلس خبرگان رهبری و کابینه دولت نیز بر طبق فرمایشات ایشان باید انقلابی بماند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن اشاره به شهادت شهید حججی تاکید کرد: متأسفانه در برخی موارد به جای گام برداشتن در جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف نظام با یکدیگر درگیر می‌شویم در حالی که باید با اخلاص عمل کرده و در این صورت نصرت الهی شامل حال ما می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هیچ کشوری به جز ایران از وجود نعمتی همچون رهبر انقلاب اسلامی بهره‌مند نیست، عنوان کرد: در اکثر نقاط جهان به جهت اعتراض به سیاست‌های موجود دولت‌مردان به خصوص در آمریکا تظاهرات و راهپیمایی‌های مختلفی در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه