English

برگزاری یادواره شهدای منطقه اسلام بابل با حضور خانواده شهید حججی

فرمانده پایگاه مقاومت شهید مهربانی اسلام‌ بابل گفت: پنجمین یادواره شهدای دفاع مقدس منطقه اسلام با حضور خانواده شهید سرافراز مدافع حرم شهید محسن حججی برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای منطقه اسلام بابل با حضور خانواده شهید حججی

به گزارش خبرگزاری موج، حمید آقاجان‌زاده، با تسلیت به‌مناسبت شهادت امام محمدباقر(ع) و با تبریک بمناسبت فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه و ایام عید سعید قربان و غدیر اظهار کرد: پنجمین یادواره شهدای دفاع مقدس منطقه اسلام‌آباد بابل با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهیدان ایران اسلامی به‌ویژه شهید سرافراز مدافع حرم شهید محسن حججی با حضور خانواده گرانقدر این شهید در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) منطقه اسلام بابل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دلاوری‌ها و رشادت‌های تمام شهدای ایران اسلامی و به ویژه شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهید سرافراز اخیر کشورمان شهید محسن حججی افزود: این شهداء و شهید گرانقدر شهید محسن حججی الگوی بی‌بدیل و بی‌نظیر مقاومت و ایستادگی در مقابله جبهه کفر و نفاق است که در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلامی این‌گونه جاودانه شد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید مهربانی اسلام بابل با اشاره به سفر یک روزه خانواده شهید گرانقدر مدافع حرم شهید محسن حججی به شهرستان بابل و حضور در پنجمین یادواره شهدای منطقه اسلام بابل خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این یادواره‌ها ادامه دهنده مسیر این بزرگواران باشیم که امروز امنیت و استقلال و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون رشادت‌ها و دلاورمردی‌های این عزیزان است.

آقاجان‌زاده  گفت: پنجمین یادواره شهدای دفاع مقدس منطقه اسلام با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرافراز شهید محسن حججی و با حضور خانواده گرانقدر این شهید 12 شهریورماه امسال در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) منطقه اسلام بابل برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی