English

فرماندار تالش خبر داد:

بهربرداری از ۹۴ طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان تالش در هفته دولت

فرماندار تالش گفت: 94 طرح عمرانی و تولیدی با صرف 346 میلیارد و 74 میلیون ریال اعتبار در شهرستان تالش در هفته دولت به بهربرداری می رسد.

بهربرداری از 94 طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان تالش در هفته دولت

سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار کرد:  با صرف 346 میلیارد و 74 میلیون ریال اعتبار، 85 طرح عمرانی و 9 طرح تولیدی و کشاورزی در شهرستان تالش اماده شده است که در ایام مبارک هفته دولت به بهره برداری می رسد .

مهدوی افزود: با بهره برداری از این طرح های عام المنفعه برای 335 نفر شغل دائم و برای 499 نفر نیز به صورت غیر مستقیم ایجاد شغل می گردد.

وی آب، برق و گاز رسانی به روستاها، احداث پل، فضاهای آموزشی و بهداشتی و طرحهای خدمات شهری و دهیاران را از مهمترین عناوین این پروژه ها اعلام کرد و گفت: علاوه بر بهره برداری از این پروژه ها بیش از 300 عنوان برنامه های فرهنگی و ورزشی و هنری نیز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سطح بخش ها، دهستانها و روستاهای این شهرستان اجرا می شود.

فرماندار تالش افزود: از جمله طرحهای شاخص که در هفته دولت با حضور مسئولین استانی و کشوری آغاز خواهد شد طرح سد لاستیکی که از طرح های سفر پر برکت ریاست محترم جمهموری به استان بوده است، به عنوان یکی از 11 طرح لاستیکی آغاز خواهد شد که نقش با اهمیتی در آبرسانی کشاورزی شهرستان ایفاد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه