English

رحمانی فضلی در شیراز:

اقتدار و استقامت نظام مبتنی بر اراده های ملت است

وزیر کشور گفت: امروز اثبات کردیم اقتدار و استقامت نظام مبتنی بر اراده‌های ملت است.

اقتدار و استقامت نظام مبتنی بر اراده های ملت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، رحمانی فضلی وزیر کشور که صبح امروز وارد شیراز شد، در آیین افتتاح فاز دوم قطار شهری شیراز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: امروز اثبات کردیم اقتدار و استقامت نظامت مبتنی بر اراده های ملت است.

به گفته وی، امنیت ملی و منافع ملی ما گره خورده با استقامت مردم است و هر کاری می‌کنیم باید در راستای رضایت‌مندی مردم باشد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه پیمانکاران زحمت می‌کشند که در شرایط بی‌پولی دولت کارها را زمین نمی‌گذارند تصریح کرد: پیمانکاران در این شرایط بی‌پولی، از دولت طلب زیادی دارند و دولت نیز به دنبال راهکارهایی برای پرداخت بدهی آنان است.

وزیر کشور با بیان اینکه در این هفته دو موضوع مبارک را شاهدیم که نشان از استقلال و آزادی جمهوری اسلامی است که رای نمایندگان به دولت و رای مردم به شوراها که نشان از مردم سالاری دینی است اظهار داشت: اینکه ملتی توفیق پیدا می‌کند که فعالیت و سرنوشت خودشان را مشخص کنند نعمتی بزرگ است زیرا زمانی ملت ایران حق انتخاب نداشتند و به چشم حاکمین حق مشارکت نداشتند و مشروطیت نیز به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

وی با خاطرنشان کردن اینکه ملت ما در مقابل دشمنان مقاوم هستند زیرا بار اصلی بر دوش ملتی است که اراده مبتنی ولایت‌مداری و مقاومت است خاطرنشان کرد: اقتدار ما بر مبنای استقامت ملت است و امروز اگر خدماتی به آنها ارائه می شود.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به رای اعتماد مجلس نیز گفت: نمایندگان بر اساس شایسته‌سالاری و بر اساس نیاز کشور و هماهنگی با دولت رای دادند نه سیاسی؛ و زمانیکه موضوعی در مجلس مطرح می‌شود از جانب دولتی با پشتوانه ۲۴ میلیون رای دولت با وزرا کارشناسی برخورد کردند.

وی افزود: برنامه دولت توسعه پایدار است که در امنیت، سیاست و اقتصاد این مهم مد نظر قرار دارد و در این بحث باید توسعه پایدار شهری مد نظر باشد و در این راستا شورا و شهرداری‌ها باید توجه ویژه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه