English

شهردار منطقه سه قم

آموزش بیش از ۱۱ هزار دانش‌آموز منطقه ۳ در خصوص مدیریت پسماند

شهردار منطقه سه قم گفت: در سال گذشته 11 هزار و 74 دانش‌آموز در خصوص موضوعات مرتبط با تفکیک زباله از مبدأ و نحوه کم حجم‌سازی پسماند و کاهش پسماند خشک آموزش فراگرفتند.

آموزش بیش از 11 هزار دانش‌آموز منطقه 3 در خصوص مدیریت پسماند

به گزارش خبر گزاری موج، رضا پوریافر با اشاره به برنامه‌های آموزشی و فرهنگی منطقه سه اظهار کرد: برنامه‌های آموزشی و فرهنگی منطقه در حوزه خدمات شهری و رفتار شهروندی به صورت چهره به چهره در درب منازل از شهریور ماه 94 شروع شده است و حدود دو سوم محدوده منطقه آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

آموزش بیش از 11 هزار دانش‌آموز منطقه3

وی با بیان اینکه آموزش‌های سطح منطقه در اماکن عمومی مانند مساجد در ایام ماه مبارک رمضان نیز انجام شده است افزود: در سال  گذشته تعداد 11 هزار و 74 دانش‌آموز در خصوص موضوعات مرتبط با تفکیک از مبدأ و نحوه کم حجم‌سازی پسماند و کاهش پسماند خشک آموزش فراگرفتند.

شهردار منطقه سه قم از دیگر اقدامات انجام شده در خصوص موضوع آموزش رفتار شهروندی به آموزش‌های چهره به چهره صنوف پر زباله سطح منطقه به منظور کاهش تولید پسماند و تفکیک از مبدأ اشاره کرد و گفت: در همین راستا با همکاری سازمان مدیریت پسماند با ارائه آموزش‌های مختلف درب منازل، اصناف و در مدارس به دنبال افزایش سهم مشارکت مردم در تفکیک زباله و همچنین کاهش هزینه‌ها در این بخش هستیم.

وی بیان کرد: با افزایش مشارکت مردم در تفکیک زباله، بخش عمده هزینه‌های جمع ‌آوری و انتقال کاهش یافته و می‌توان این مبالغ را صرف رشد فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و ورزشی شهر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه