English

در ۴ ماهه اول سال جاری؛

رشد ۱۴ درصدی مأموریت‌های اورژانس کرمانشاه

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه، از رشد ۱۴ درصدی مأموریت‌های اورژانس استان طی مدت سپری‌شده از امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

رشد 14 درصدی مأموریت‌های اورژانس کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، صائب مدرسی از انجام ۱۶ هزار و ۹۰۷ مأموریت توسط مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه طی مدت سپری از امسال خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۴ هزار و ۵۶۴ مأموریت بوده است، رشد ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تعداد مأموریت‌های شهری اورژانس طی مدت ذکرشده را ۱۲ هزار و ۶۹۵ مأموریت عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۷ درصدی داشته است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، از انجام ۳ هزار و ۳۸۴ مأموریت جاده‌ای نیز طی مدت مذکور خبر داد و گفت: این میزان نیز رشد ۴ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

وی تعداد مأموریت‌های تصادفی را از ۱۶ هزار مأموریت ذکرشده ۴ هزار و ۶۵۰ مأموریت عنوان کرد و گفت: از این نظر نیز رشد ۱۶ درصدی را شاهد هستیم.

مدرسی تعداد مأموریت‌های غیر تصادفی را نیز ۱۱ هزار و ۴۲۹ مورد اعلام کرد و گفت: در این بخش نیز شاهد رشد ۱۴ درصدی مأموریت‌ها هستیم.

وی تعداد بیماران منتقل‌شده به بیمارستان و مراکز درمانی را توسط اورژانس طی مدت ذکرشده ۹ هزار و ۴۵۸ مورد اعلام کرد که از این نظر رشد ۱۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه