English

استاندار کرمانشاه:

آزادگان با صبر و تحمل به همگان درس مقاومت دادند

استاندار کرمانشاه گفت: آزادگان علیرغم تمامی سختی‌ها با سرافرازی و سربلندی از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی در برابر دشمنان پشتیبانی کردند و به همگان درس مقاومت نشان دادند.

آزادگان با صبر و تحمل به همگان درس مقاومت دادند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، اسد اله رازانی امروز در نشستی با آزادگان استانداری و فرمانداری‌های استان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: ما هرگز رشادت‌ها و صبر و تحمل آزادگان را که باصلابت در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردند، فراموش نمی‌کنیم.

وی با اشاره مجاهدت‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در طول 8 سال دفاع مقدس، خاطرنشان ساخت: این بزرگواران هرکدام به‌نوعی با رشادت و پایمردی از انقلاب، اسلام، نظام جمهوری و کشور دفاع کردند که همگی این مجاهدت‌ها قابل‌تقدیر بوده و در پیشگاه خدای متعال دارای ارزش بسیاری هستند اما واقعاً تحمل و صبر آزادگان در برابر آزار و اذیت‌های رژیم بعث مثال‌زدنی است که ایرانیان این مقاومت را در زمان اسارت به رخ جهانیان کشیدند.

وی تحمل سخت‌های زمان اسارت با شرایط حاکم بر زندان‌های رژیم بعث را بسیار سخت و طاقت‌فرسا عنوان کرد و گفت: اسراء و آزادگان علیرغم تمامی این سختی‌ها با سرافرازی و سربلندی از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی در برابر دشمنان پشتیبانی کردند و ذره‌ای امید به دشمنان برای گذشت از شکنجه و سختی‌ها با سرپیچی از این ارزش‌ها را ندادند.

وی خطاب به آزادگان حاضر در این نشست بیان داشت: قدر و منزلت شما آزادگان بسیار زیاد است که ما در استان تلاش داریم این‌قدر و منزلت را پاس بداریم و به شما عزیزان احترام ویژه بگذاریم.

استاندار کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: با تشکیل این جلسات قصد داریم که با هم‌نشینی و گفتگو با شما روحیه بگیریم و از سوی دیگر در جریان مشکلات و نکته نظرات ارزنده‌تان نیز قرار گیریم.

در این مراسم مشاور عالی استاندار کرمانشاه نیز گفت: استانداری کرمانشاه و فرمانداری‌های استان دارای 15 نفر آزاده است که این عزیزان با تلاش و خدمت خود در مجموعه‌های کاری منشأ اقدامات ارزنده و ارزشمندی می‌باشند.

همچنین در این مراسم آزادگان استانداری و فرمانداری هم از دکتر رازانی و مشاور عالی استاندار به جهت برگزاری چنین نشستی برای اولین بار از زمان آزادی اسراء تاکنون تقدیر و تشکر کردند و در پایان نیز به‌پاس قدردانی از صبر و تحمل سختی‌های آزادگان در طول زمان‌های اسارت با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه