English

شهردار کرمانشاه:

مشارکت شهروندان اساسی‌ترین عنصر رسیدن به توسعه شهری است

شهردار کرمانشاه طی بازدید سرزده از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی مناطق هشتگانه در جریان روند پیشرفت این پروژه و ارائه خدمات به شهروندان قرار گرفت.

مشارکت شهروندان اساسی‌ترین عنصر رسیدن به توسعه شهری است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آرش رضایی شهردار کرمانشاه در حاشیه این بازدید گفت: امروزه در حوزه مدیریت شهری کرمانشاه مشارکت شهروندان در امور شهری یک نیاز است و اعتقادداریم که این امر ضرورتی است که با تحقق آن توسعه پایدار شکل خواهد گرفت.

وی افزود: در برنامه‌های شهرداری مشارکت شهروندان به‌عنوان اساسی‌ترین عنصر رسیدن به اهداف توسعه شهری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و رسیدن به توسعه پایدار در پناه توسعه مشارکتی همه شهروندان در امور شهر شکل خواهد گرفت.

آرش رضایی بابیان اینکه برنامه‌های بلندمدت را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که در تدوین سیاست‌ها اعضای جامعه شهری بتوانند حضوری فعال و چشمگیر داشته باشد گفت: در این راستا تمام سعی و اهتمام لازم را بکار خواهیم گرفت تا با بهره‌گیری از توان نهفته شهروندان که متأسفانه تاکنون در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت شهری نادیده گرفته‌شده، در راستای جذب و جلب همیاری و خودیاری شهروندان گام برداشته و با در نظر گرفتن نیازها و خواست شهروندان و بالا بردن کیفیت خدمات، فرایند مداخله مستقیم مردم را در حوزه محیط‌زیست شهری و مدیریت شهر به وجود آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه