English

از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت؛

از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل شد

سرپرست شهرداری رشت در مراسم تجلیل از خبرنگاران بر ضرورت حفظ جایگاه رفیع خبرنگاران از سوی مسئولین تاکید کرد و گفت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین خدمات خوبی را به مردم عرضه می کنند.

از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فرامرز جمشید پور در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت در سالن خاتم انبیاء برگزار شد خبرنگاران را طلیعه داران حوزه اطلاع رسانی خواند و گفت: هرسال همزمان با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی که در تقویم ایران به عنوان روز خبرنگار به ثبت رسیده, اقدام به تجلیل از خبرنگاران از سوی مسئولین می شود .

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر ضرورت حفظ جایگاه رفیع خبرنگاران از سوی مسئولین  اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین خدمات خوبی را به مردم عرضه می کنند .

وی افزود: پس از اعلام طلب خبرنگاران از سوی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و با توجه به بسته بودن حسابهای شهرداری طی دو روز سعی شد تا طلب همه خبرنگاران از سال گذشته پرداخت شود .

خبرنگاری یکی از مشاغل سخت و پرخطر است

فاطمه شیرزاد خبرنگاران تاثیرگذاران حوزه پیشرفت دانست و گفت: خبرنگاران با چشم بینا و وجدان آگاه خود قطعا در توسعه شهر موثر هستند .

سخنگوی شورا با تاکید بر قدرشناسی مسئولین از خبرنگاران یادآور شد: روز خبرنگار نه روز نشست خبری بلکه روز شنیدن حرفهای صاحبان قلم است .

وی افزود: با آن که خبرنگاری یکی از مشاغل پرخطر و سخت است اما جان خبرنگار برای ما ارزشمندتر  از هر چیز دیگری است. لذا مسئولینی که در حوزه ارتفا معیشتی خبرنگاران قول و فعل  می دهند باید به وعده های خود عمل کنند .

شیرزاد تصریح کرد: امید است با هم افزایی. استانداری, خانه مطبوعات و اداره کل ارشاد استان خبرنگاران به خواسته ها و مطالبات به حق خود دست یابند .

خبرنگاری جزء جدایی ناپذیر زندگی است

موسوی روزان تجلیل از خبرنگار را وظیفه ذاتی شورا و شهرداری دانست و اظهار کرد:خبرنگاری جز جدایی ناپذیر زندگی همه ماست .

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر جایگاه خاص فضای رسانه در دنیای امروز خاطرنشان کرد: امروز در دنیای رسانه وقتی میتوانیم پیام صلح و دوستی را به همه دنیا بچشانیم دیگر نیازی به باج دهی و باج خواهی نخواهد بود .

وی جایگاه خبرنگاری را جایگاهی بسیار رفیع و بلند دانست و تصریح کرد: راه خبرنگاری راه پرخطری است این راه می تواند انسانها را ازهم دور و یا به هم نزدیک می کند .

موسوی با اشاره به نقش پررنگ خبرنگاری یادآور شد: خبرنگاران با جایگاهی که دارند, نظرات و دیدگاههای مردم و مسئولین را رد و بدل می کنند .

خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند

رضا رسولی با اظهار خرسندی از حضور در جمع خبرنگاران اذعان داشت: من به عنوان عضو شورا 4 سال ارزو داشتم که ما شنونده و شما گوینده باشید .

وی خبرنگاران را چشم بینا و گوش شنوای جامعه خواند و گفت: خبرنگاران با امانتداری خود مباحث روز را به مردم اطلاع رسانی می کنند. ای کاش ما مسئولان نیزگوش شنوا در جهت بهبود کارکرد خود داشته باشیم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی