English

فرماندار کرمانشاه:

پایگاه‌های سلامت حاشیه شهر در دولت یازدهم بیش از ۲ برابر رشد داشته است

فضل‌الله رنجبر گفت: پیش از دولت یازدهم ۳۰ پایگاه سلامت در محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه داشتیم که در چهار سال گذشته این آمار به ۷۸ پایگاه افزایش پیدا کرد.

پایگاه‌های سلامت حاشیه شهر در دولت یازدهم بیش از 2 برابر رشد داشته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رنجبر با بیان این مطلب که امسال ۸۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های شهرستان کرمانشاه اختصاص‌یافته است که در میان ۳۸۵ پروژه تقسیم می‌شود، خاطرنشان ساخت: اعتباری که در سال جاری به پروژه‌های شهرستان کرمانشاه اختصاص‌یافته است مبلغ قابل قبولی است که در میان ۳۸۵ پروژه در شهرستان کرمانشاه تقسیم می‌شود.

رنجبر، بابیان اینکه در این اعتبار به بخش آموزش‌وپرورش توجه ویژه شده است، اظهار کرد: ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به بخش آموزش‌وپرورش به‌خصوص بازسازی و تجهیز مدارس اختصاص‌یافته است و ۱۰ میلیارد تومان از این اعتبار را به پروژه‌های عمرانی شهرستان اختصاص داده‌ایم البته امکان اینکه این اعتبار افزایش یابد نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه از طرح‌های اشتغال‌زا حمایت می‌کنیم، ابراز کرد: هدف ما رفع معضل بیکاری است و در راستای تحقق این هدف از هیچ حمایت و تلاشی کم نمی‌گذاریم و امیدوار هستیم به‌زودی معضل بیکاری در کرمانشاه رفع شود. فرماندار کرمانشاه بابیان اینکه ۱۳ محله حاشیه در شهر کرمانشاه وجود دارند، گفت: با همکاری بسیج و سپاه در حال انجام فعالیت‌های فرهنگی در محلات حاشیه‌ای هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه