English

دولت یازدهم در عمل به وعده‌هایش بدقولی کرد

نمایند مردم کرمانشاه در همایش حامیان رئیسی و قالیباف در کرمانشاه گفت: اگر توفیق کشور را می‌خواهید، هرکدام از شما باید بتوانید 10 نفر را با خودتان پای صندوق‌های رأی ببرید خواهید دید این مردم عزیز سرنوشت انتخابات را روشن خواهند کرد.

دولت یازدهم در عمل به وعده‌هایش بدقولی کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، عبدالرضا مصری اظهار داشت: مردم کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی هستند ملتی که امروز با حضور گرم و صمیمانه خود در این مجلس ندای حریت، آزادگی، مقاومت، آزادی، ایثار، شهادت، تفکر و تعمق را به نمایش گذاشتید.

وی افزود: به مردم کرمانشاه بابت این حضور گسترده عرض تبریک دارم باعث سربلندی و افتخار ایران اسلامی است. حضور شما مردم عزیز و مشت‌های گره‌کرده شما پشتوانه نظام است که پشت سر مقام معظم رهبری به دهان آمریکا و یاوه‌گویان غرب می‌زنید. ما امروز نیامدیم کورکورانه از کسی حمایت کنیم مردم کرمانشاه بر اساس تفکر و سنجش خدمت و تعقل و اندیشه پای صندوق‌های رأی جمع می‌شوند.

مصری افزود: اگر این دولت برای مردم کرمانشاه قدمی برمی‌داشت به‌دوراز همه شعارهای سیاسی از این دولت حمایت می‌کردم اما دریغ؛ فقط دروغ شنیدیم هیچ خدمتی در کرمانشاه بزرگ ندیدیم.

وی با اشاره به مسئله بیکاری در کرمانشاه گفت: در طول 4 سال گذشته چه پروژه اشتغال‌زایی در کرمانشاه ایجاد شد.

مصری همچنین به بدقولی دولت در ساخت پالایشگاه آناهیتا اشاره و تصریح کرد: جمع شدند یک مراسم نمایشی گذاشتند بلدوزر و لودر و کمپرسی و... آوردند گفتند پالایشگاه آناهیتا شروع شد هفته بعد من رفتم آنجا یک وانت هم نبود دروغ گفتند به مردم کرمانشاه.

مصری همچنین به راه‌آهن نیز اشاره کرد و گفت: راه‌آهن کرمانشاه در شروع فعالیت این دولت برابر گزارش‌ها مکتوب بنده 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشت 5 درصد کار باقیمانده بود 4 سال است هرسال گفتند فروردین شروع بکار می‌کند 4 سال گذشت هنوز فروردین نیامد، دروغ گفتند.

مصری اضافه کرد: پالایشگاه کرمانشاه در دولت قبلی به بانک‌ها واگذارشده بود (هر سهم 22 هزار و 500 تومان یعنی حدود هزار و... میلیارد تومان) دولت فعلی آمد مصوبه قبلی را لغو کرد به یکی از این رانت‌خوارها داد هرسانت 2200 تومان یعنی 800 میلیارد تومان زیر قیمت، این یعنی فساد اقتصادی.

مصری گفت: سؤال آخر چرا در این 4 سال رتبه اول بیکاری مربوط به مردم کرمانشاه است. 4 سال مجمع نمایندگان استان کرمانشاه چه دور قبل و چه این دور درخواست 5 دقیقه ملاقات از رئیس‌جمهور کردند که مشکلات مردم کرمانشاه را به او بگویند نه‌تنها به کرمانشاه به مجمع نمایندگان دیگر استان‌ها هم وقت نداد، رئیس‌جمهوری که وقت برای مردم ندارد فقط برای خارجی‌هاست به درد ما نمی‌خورد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به برخی از ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری برای یک رئیس‌جمهور بیان کردند، اشاره کرد و گفت: تیم متشکل از رئیسی و قالیباف کارآمدترین هیئت دولت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه