English

کرمانشاه یک گام به جلو؛

استقبال پرشور مردم از روحانی عزم ما را برای مطالبات استانی بیشتر کرد

رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در کرمانشاه گفت: شور و شعوری که مردم در استقبال از رئیس‌جمهور از خود به نمایش گذاشتند، سبب شد که دکتر روحانی و تیم حاضر به این استان دیده ویژه و یک برداشت مثبت از کرمانشاه داشته باشند.

استقبال پرشور مردم از  روحانی عزم ما را برای مطالبات استانی بیشتر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر جلیل صحرایی ابراز داشت: کرمانشاه اولین استانی بود که یک میتینگ انتخاباتی گسترده در حمایت از دکتر روحانی برگزار کرد به شکلی که دیگر استان ها هم از کرمانشاه الگو گرفتند و در واقع پس از آن موج شور و نشاط بر انتخابات حکم فرما شد.

دکتر صحرایی با بیان این مطلب که گام دوم انتخاب آگاهانه و حضور پرشور پای صندوق های رای است، خاطرنشان ساخت:حضور هریک از ما به همراه 11 نفر دیگر در ساعات نخستین برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت ماه قطعا گام های موثر رشد و توسعه استان و کشور را در دولت تدبیر و امید به همراه خواهد داشت.

وی درادامه با بیان این مطلب که پس از پیروزی دکتر روحانی در انتخابات به شدت پیگیر مطالبات و خواسته های مردم کرمانشاه هستیم، اظهار داشت: تمام مطالبات اهل سنت، اهل حق و مشکلات عدیده ای مردم استان را که حاصل یک بی سلیقگی، سوء مدیریت و بی تجربگی برخی ازمدیرانی که سالیان دراز بر این استان تحمیل کردند، خواهیم پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در کرمانشاه مبارزه ریشه ای و عقلانی با این بیکاری و آسیب های ناشی از آن را از دیگر مطالبات ستاد از سوی مردم عنوان کرد و گفت: حالا که یک گام به جلو برداشتیم و نظر دکتر روحانی به استان ما جلب شده باید مردم ما گام دوم را نیز بردارند چراکه علاوه بر برگزاری باشکوه انتخابات، می خواهیم مطالبات استان را نیز سریعا ارجاع و پیگیری کنیم، اگر یک رای بالا به آقای روحانی در این دوره داده بشود و اگر رای مردم کرمانشاه به آقای روحانی نسبت به دوره گذشته بشیتر شود، قطعا مطالبات جدی تر پیگیری می شود.

دکتر صحرایی کرمانشاه را هندوستان ایران معرفی کرد و اعلام داشت: این مطالبات حق مردم کرمانشاه است، آنها که هشت سال غیرتمندانه زیر بمب دشمن بودند، مرزداران، اهل سنت، اهل حق و ...، افتخار کرمانشاهیان این است که اقوام و مذاهب مختلف درکنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیز دارند و بدون هیچ مشکلی باهم زندگی می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه