English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان خبر داد:

جاساز ۱۰۷ کیلو حشیش در صندوق عقب پژو

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان، از کشف ۱۰۷ کیلوگرم حشیش و دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد.

جاساز ۱۰۷ کیلو حشیش در صندوق عقب پژو

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف 107 کیلو گرم حشیش و دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ جهانگیر کریمی در گفت و گویی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند دو قاچاقچی مواد افیونی قصد دارند محموله ای را از شرق کشور وارد استان اصفهان کنند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: یک تیم مجرب از مأموران به یکی از ورودی های شرقی استان اصفهان اعزام و سواری پژو حامل مواد افیونی را شناسایی و متوقف کردند.

این مسوول انتظامی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 107 کیلو و 800 گرم حشیش که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه 23 گرم تریاک نیز از زاپاس خودرو کشف شد افزود: در ادامه یک دستگاه سواری پژو 206 که راه پاک کن خودروی حامل مواد بود نیز شناسایی و توقیف شد.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان با اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ دراین عملیات و تحویل آنها به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه