English

فولاد مبارکه ۲۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کرد

شرکت فولاد مبارکه اصفهان به همراه تعدادی از شرکتهای تابعه حدود 20 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان کمک کردند.

فولاد مبارکه 20 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کرد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیرعامل فولاد مبارکه گفت : گفت: یکی دیگر از افتخارات فولاد مبارکه این است که در کنار فعالیت اقتصادی خود، دغدغۀ مسائل اجتماعی جامعه را نیز دارد.

سبحانی افزود: چهارمین جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، به لطف خداوند و با همت همۀ شرکای تجاری کسب و کار فولاد مبارکه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در سه جشن گلریزان سالهای قبل فولاد مبارکه، بیش از یک هزار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند، افزود: هیچ لذتی بالاترازاین نیست که انسان توفیق و لیاقت خدمت به همنوع خود را داشته باشد.

سبحانی با بیان اینکه همۀ ما در زندگی شخصی و همچنین در محیط کار خود با حوادث زیادی سرو کار داشته و داریم؛ افزود: یکی از دلایل حادث نشدن همۀ این اتفاق های ناگوار، انفاق بخشی از مال در راه خداوند است.

وی حضور مدیران عامل و شرکای تجاری کسب و کار فولاد مبارکه را در جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد افتخار بزرگی برای فولاد مبارکه دانست و تصریح کرد:زندانی شدن یک شخص در اثر جرمی غیرعمد، فقط زندانی شدن خود آن شخص نیست؛ بلکه بروز این مشکل منجر به گرفتاری یک خانواده و چه بسا یک فامیل می شود.

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت:با زندانی شدن یک فرد، بیشترین آسیب را افراد خانواده و اطرافیان او متحمل می شوند.

وی افزود:وقتی هزار زندانی آزاد می شوند به واقع هزار خانواده آزاد شده اند، و آزادی یک هزار نفر زندانی به معنی آزادی چهار تا پنج هزار نفر از افراد این جامعه است.

چهارمین جشن گلریزان شرکای تجاری کسب و کار فولاد مبارکه، ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، به میزبانی این شرکت در مجموعۀ فرهنگی - ورزشی فردوس برگزار شد و طی آن با حضور حدود یکصد شرکت از شرکای تجاری کسب و کار فولاد مبارکه، مبلغی نزدیک به 20 میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد.

فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه