English

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان خبر داد:

امداد درسانی ۲۵ تیم فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در شب‌های قدر

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان از امدادرسانی بیش از 25 تیم امدادی اورژانس به شب زنده داران شب‌های قدر در سطح استان خبر داد.

امداد درسانی  25 تیم فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، راستین اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای پوشش امداد- سلامت شب‌های قدر دراستان، دستورالعملی را برای همه شبکه‌های بهداشت و درمان، بیمارستان‌ها و اورژانس پیش‌بیمارستانی استان ارسال و اعلامِ آماده‌باش کرد.

وی افزود: در حوزه پیش‌بیمارستانی، کدهای امدادی فوریت‌های پزشکی در محل‌های تجمع مردم شامل مساجد و امامزاده‌ها. گلزار شهدا مستقر شدند و به شب‌زنده داران شب‌های قدر امدادرسانی کردند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: شب‌های قدر در کل استان اصفهان، 25 تیم فوریت‌های پزشکی از بعد از نماز مغرب و عشاء تا قبل از سحر درمحل‌های مورد نظر مستقر شدند.

راستین خاطرنشان کرد: در برخی محل‌های پرازدحام از جمله شهرضا و امامزاده آقاعلی عباس، واحد امدادی به صورت دائم مستقر بود.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان، پوشش امداد-سلامت مراسم شب‌های قدر به صورت ویژه در محل مسجد امام (ره)، حرم زینبیه و گلزار شهدا انجام شد، افزود: در گلزار شهدای اصفهان به دلیل جمعیت زیاد مردم، هر سه شب، اتوبوس‌آمبولانس فوریت‌های پزشکی به همراه 2 دستگاه آمبولانس و 10نفر نیرو شامل پزشک، پرستار و تکنسین فوریت‌های پزشکی در محل مستقر بودند.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان ادامه داد: در شب‌های استقرار اورژانس پیش‌بیمارستانی در گلزار شهدای اصفهان، 148 بیمار به صورت سرپایی در محل، معاینه و درمان شدند و 10 نفر برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان انتقال یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه