English

مدیر اجرایی سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان خبر داد:

استقبال ۳۰ کشور برای شرکت در سی‌امین جشنوراه فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان‌

مدیر اجرایی سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: از ۳۰ کشور فیلم به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند و آثار از کشورهای مختلفی است، با توجه به اینکه سال گذشته جشنواره نبود تعداد قابل توجهی فیلم به دبیرخانه ارسال شده است.

استقبال ۳۰ کشور برای شرکت در سی‌امین جشنوراه فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان‌

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شهیدی با اشاره به استقبال کشورهای خارجی از جشنوراه فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: از ۳۰ کشور فیلم به دبیرخانه این جشنواره  ارسال کرده‌اند و آثار از کشورهای مختلفی است، با توجه به اینکه سال گذشته جشنواره نبود تعداد قابل توجهی فیلم به دبیرخانه ارسال شده که در بخش داخلی و بین‌الملل از لحاظ کیفی و کمی وضعیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته است.

وی افزود: کشورهای خارجی علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره است، جشنواره فیلم کودک و نوجوان تنها جشنواره بین‌المللی است که در حوزه فیلم کودک در ایران است، فیلم‌های داخلی نسبت به سال گذشته برگزار نشده رشد قابل توجهی داشته است.

مدیر اجرایی سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی گفت: اصفهان بیشتر جنبه هماهنگی در اجرا دارد، اصل جشنواره در اصفهان است و هماهنگی و برنامه‌ریزی برای استقبال از جشنواره را داریم تدارک می‌بینیم.

وی بیان کرد: نشست‌های تخصصی در اصفهان نیز همانند تهران برگزار می‌شود منتها برخی فیلم‌هایی که از کشورهای خارجی می‌آید که حدود ۲ الی ۳ هزار فیلم می‌آید در تهران حالت انتخاب است و تهران بیشتر بحث انتخاب را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه