English

مدیرعامل شرکت گاز گلستان مطرح کرد

گازرسانی به بیش از ۷۸ درصد واحدهای صنعتی استان گلستان

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان، از برخورداری بیش از ۷۸ درصدی واحدهای صنعتی استان گلستان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

گازرسانی به بیش از ۷۸ درصد واحدهای صنعتی استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، صفرعلی جمال لیوانی اظهار داشت: با همت و تلاش مجموعه کارکنان گازگلستان این شرکت تاکنون توانسته است 1550 واحد صنعتی و همچنین 64 جایگاه CNG را از این انرژی پاک برخوردار کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر در استان گلستان بیش از 78 درصد واحدهای صنعتی از سوخت گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: با توجه به سیاست‌گذاری دولت درباره جایگزینی گاز طبیعی با سوخت‌های فسیلی خوشبختانه روند گازرسانی به این واحدها همچنان در دست برنامه‌ریزی و اجرا است.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال جدید نیز که توسط رهبر فرزانه به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده است این شرکت همراه با دیگر دستگاه‌های اجرایی، رسالت خود را در این زمینه به خوبی انجام خواهد داد و با تسریع در روند گازرسانی به شهرک‌ها و واحدهای صنعتی ضمن کمک به تولید و چرخه اقتصادی کشور در زمینه ایجاد اشتغال نیز به نحو مطلوبی سهیم خواهد شد.

وی درباره اهداف گازرسانی به بخش صنعتی استان گفت: هدف از گازرسانی به پروژه‌های صنعتی، تقویت بخش صنعت، افزایش بهره وری، رونق اقتصادی، رشد صنعتی و ارتقای جایگاه صنعتی استان گلستان است.

مدیر عامل گازگلستان اظهار داشت: گاز طبیعی ضمن اینکه سهم بالایی در تامین انرژی مورد نیاز واحد های صنعتی دارد نقش بسیار مهمی نیز در کاهش آلاینده‌های زیست محیطی داشته و نقطه عطفی در شکوفائی اقتصاد کشور و بستر مناسبی برای افزایش تولید و سرمایه به وجود خواهد آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه