English

مدیرکل هواشناسی کردستان در گفت‌وگو با موج:

بارش باران از امشب استان کردستان را فرا می‌گیرد

مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: از بعدازظهر امروز تا فردا شب بیشتر در ساعات شبانه احتمال رگبارهای پراکنده باران در سطح استان وجود دارد.

بارش باران از امشب استان کردستان را فرا می‌گیرد

محمدطالب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به وضعیت شرایط جوی استان در چند روز آینده اظهار داشت: تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد که از عصر امروز تا صبح روز سه‌شنبه به طور متناوب امواجی از هوای ناپایدار و بارشی بر استان تاثیر خواهد گذاشت که پیامد آن هم تشکیل و رشد ابر و وزش باد شدید است.

وی گفت: با توجه به تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی، از بعدازظهر امروز تا فردا شب بیشتر در ساعات شبانه احتمال رگبارهای پراکنده باران و برف در ارتفاعات و گردنه‌ها در سطح استان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان تصریح کرد: موقتاً در طول روز فردا از شرایط ناپایداری هوا کاسته می‌شود اما با توجه به ویژگی فصل بهار در بعدازظهر فردا امکان رگبارهای پراکنده باران دور از انتظار نیست و به تدریج از اوایل فرداشب باز هم شرایط برای رگبار باران و بارش برف مهیا می‌شود.

وی گفت: از اواخر وقت روز یکشنبه تا صبح روز چهارشنبه هفته جاری با نفوذ توده هوای سرد از عرض‌های شمالی، دما کاهش و هوای استان سردتر می‌شود.

حیدری افزود: امروز و فردا بر روی کشور عراق و سوریه گرد و خاک تشکیل می‌شود که بخشی از آن نیز به استان کردستان منتقل و کیفیت هوا و دید کاهش پیدا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه