English

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان خبر داد

پیش‌بینی وزش باد و رگبارهای خفیف برای ۱۳ فروردین‌ماه

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بعد از ظهر یکشنبه، 13 فروردین‌ماه در سطح استان وزش باد، در نیمه شمالی افزایش ابر و در برخی از این نقاط احتمال رگبارهای‌های خفیف و پراکنده بهاری و گاهی رعد و برق وجود دارد.

پیش‌بینی وزش باد و رگبارهای خفیف برای 13 فروردین‌ماه

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: پیش‌بینی کلی وضع جوی سیستان و بلوچستان بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد آسمان استان در ساعات آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد ملایم است.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بعد از ظهر روز یکشنبه، 13 فروردین‌ماه در سطح استان وزش باد، در نیمه شمالی استان افزایش ابر و در برخی از این نقاط احتمال رگبارهای‌های خفیف و پراکنده بهاری و گاهی رعد و برق وجود دارد.

وی بیان کرد: از روز دوشنبه با نفوذ توده هوای سرد به سیستان و بلوچستان، ضمن کاهش دما در اکثر نقاط استان افزایش سرعت باد انتظار می‌رود.

ملاشاهی افزود: همچنان تا اواخر هفته آینده روی دریا و سواحل وزش باد از سمت غرب تا شمال غرب به ویژه در ساعات بعد از ظهر شدید بوده و علاوه بر گرد و خاک، دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود و لازم است در تردد شناورهای کوچک و سبک احتیاط بیشتری صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه