English

فرماندار قرچک:

همه فعالیت‌های انتخاباتی در قرچک رصد می‌شود

قرچک- فرماندار قرچک گفت: فعالیت ها و تحرکات انتخاباتی داوطلبین قرچکی که ثبت نام کردند، به طور جدی و دقیق رصد می شود.

همه فعالیت‌های انتخاباتی در قرچک رصد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از ظهر امروز مسعود مرسلپور در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه برخی کاندیداهای احتمالی انتخابات شوراها فعالیت های تبلیغاتی خود را آغاز کرده و تحرکات انتخاباتی زودتر از موعد قانونی به چشم می خورد گفت: کلیه اقدامات، فعالیت ها و تحرکات انتخاباتی کاندیداهای احتمالی انتخابات پیش رو با دقت و جدیت رصد می شود.

وی افزود: اخبار فعالیت ها و اقدامات افراد توسط ستاد انتخابات شهرستان قرچک رصد می شود و به شورای تامین استان گزارش شده و به طور جدی بررسی می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک تاکید کرد: هر گونه فعالیت غیرقانونی و تبلیغات زودهنگام در تائید صلاحیت افراد برای حضور در انتخابات پیش رو موثر خواهد بود.

فرماندار قرچک گفت: تمام دستگاه های منجمله دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با تمام قوا و اقتدار در شهرستان قرچک فعالیت کاندیداها را به طور کاملاً جدی در همه حوزه ها رصد می کنند.

مرسلپور کاندیداها را توصیه به قانونمداری کرد و اظهار داشت: توصیه من به همه کاندیداهای احتمالی انتخابات پیش رو این است که قانونمند باشند و در همه اقدامات و فعالیت های خود مطابق قانون عمل کنند چرا که مردم به افرادی که خود قانونمند نباشند برای اجرای قانون اعتماد نکرده و آنها را امین خود نخواهند دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی