English

فرماندار بناب:

۳۰۲نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در بناب ثبت نام کردند

فرماندار بناب گفت: 302 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بناب از آغاز زمان ثبت نام نام نویسی کردند.

۳۰۲نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در بناب ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج، ولی الله فرج اللهی بعداز ظهر دوشنبه در گفتگویی با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: از کل داوطلبان 69 نفر در حوزه شهری و 233 نفر در حوزه روستایی نام نویسی کرده اند .

وی سپس مجموع داوطبان زن ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بناب را 11 نفر برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد 8 نفر در حوزه شهری و 3 نفر در حوزه روستایی ثبت نام کرده اند .

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب ادامه داد: از 291 نفر مرد ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بناب 61 نفر در حوزه شهری و 230 نفر در حوزه روستایی جهت عضویت در این شوراها اعلام آمادگی کرده اند .

فرج اللهی تأکید کرد: در بین کل ثبت نام کنندگان یک روحانی در حوزه شهری ثبت نام کرده است .

ثبت نام پیرمرد 72 ساله در انتخابات شورا

وی اذعان کرد: جوان ترین فرد ثبت نامی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه شهرستان بناب 28 سال و مسن ترین فرد نیز دارای 72 سال است .

به گفته فرماندار بناب شهر بناب دارای 7 کرسی و 27 روستاهای آن نیز در مجموع دارای 107 کرسی در شوراهای اسلامی است .

فرج اللهی همچنین در ادامه این گفتگوی خبری ضمن تقدیر و تشکر از استقبال گرم شهروندان بنابی اعم از شهری و روستایی در خصوص ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اظهار امیدواری تصریح کرد: مردم این شهرستان نیز گسترده تر از قبل با حضور در پای صندوق های رأی حماسه دیگری خلق خواهند کرد .

گفتنی است، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور و همچنین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه ها روز 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه