English

فرماندار پلدختر خبر داد:

نام‌نویسی ۵۰ داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در پلدختر

فرماندار پلدختر از ثبت نام 50 داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در پلدختر خبر داد.

نام‌نویسی 50 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در پلدختر

نعمت الله دستیاری در بازدید از شعبه ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری پلدختر در گفتگو با خبرگزاری موج گفت: در پایان دومین روز نام نویسی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان پلدختر در مجموع 50 داوطلب با حضور در فرمانداری پلدختر مراحل ثبت نام خود را تکمیل کردند.

وی افزود: همچنین تعداد 48 نفر داوطلب با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت برای نام نویسی انتخابات شوراها پیش ثبت نام کردند.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه از تعداد 50 نفر ثبت نام کرده، 12 نفر در شهر پلدختر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2 نفر زن و 10 نفر مرد هستند، تصریح کرد: 9 نفر برای انتخابات شوراها در شهر معمولان اقدام به ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک نفر زن و 8 نفر دیگر مرد هستند.

دستیاری گفت: از این تعداد 29 نفر مربوط به بخش مرکزی و در بخش معمولان کسی تا کنون ثبت نام نکرده است.

وی روند نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستان پلدختر را مطلوب اعلام کرد و افزود: آمار ثبت نام در شهرستان پلدختر نسبت به کل استان از جایگاه خوبی برخوردار است و از داوطلبان می خواهیم ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکرده و هر چه زودتر اقدام به ثبت نام کنند.

فرماندار پلدختر گفت: نام نویسی از داوطلبان از روز 30 اسفند ماه 95 آغاز شده و تا پایان وقت اداری ششم فروردین 96 در فرمانداری ها و بخشداری های شهرستان ادامه دارد.

دستیاری از داوطلبان خواست برای نام نویسی مدارک کامل و مورد نیاز را به همراه داشته باشند و بعد از پایان زمان ثبت نام به مدت یک هفته اطلاعات و سوابق افراد ثبت نامی از مراجع چهارگانه استعلام می شود، ادامه داد: تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری از 21 تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری انجام می شود.

وی از داوطلبان شرکت در این انتخابات خواست از تبلیغات زودهنگام و غیر قانونی خودداری کنند و به قانون پایبنبد باشند.

بر اساس این گزارش، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه