English

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

رستگاری ملت ایران در گروه مقاومت است

ساری - نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: رستگاری ملت ایران در گروه مقاومت در قابل ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رستگاری ملت ایران در گروه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری موج آیت الله سید رحیم توکل اظهار داشت: گذر زمان این حقیقت را به اثبات می‌رساند که همه چیز این جهان فانی است مگر آنچه که خود را با خالق و رضای او پیوند بزند؛ بدین جهت است که شهداء زنده‌اند و نزد پروردگار عالمیان روزی‌مند هستند.

وی افزود: سال 95 با همه فرود و فرازهایش سپری شد و این درس را برای آغاز سال 96 به‌جا گذارد که رستگاری ملت ایران در گرو مقاومت در قبال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق آرمان شهداء در صیانت از عدالت، استکبارستیزی، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و پیروی عاشقانه و عارفانه از ولایت فقیه است.

وی گفت: سال 96، که توفیق آغاز و انجام خود را با نام نامی اول مظلومه هستی، حضرت زهرای مرضیه(س) پیوند داده، در پناه اسلامِ اهل بیتی امید دارد تا بتواند سالی مشحون از رحمت و نعمت در گشایش همه گره‌های موجود و تامین زندگی فارغ از دغدغه‌های مخل رشد اخلاقی و معنوی را برای همه مسلمانان بویژه ملت بزرگ ایران و مردم ولایی مازندران رقم بزند.

آیت الله توکل با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سال 1396، بهترین تقدیرات الهی برای تحول احوال امت اسلامی بر محور احسن‌الحال را از خداوند رحمان رحیم مسئلت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی