English

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد خبر داد:

برگزاری تورهای تخت فولادگردی در ایام نوروز

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد گفت: در ایام نوروز تورهای گردشگری تخت فولاد برای مردم اصفهان و به خصوص مسافران نوروزی برپا می‌شود.

برگزاری تورهای تخت فولادگردی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، معرک‌نژاد در مورد برنامه‌های نوروزی این مجموعه در استقبال از بهار 1396 اظهار کرد: نوروز فرصت خوبی برای معرفی هرچه بیشتر و بهتر مجموعه تخت فولاد است و در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای برای آشنایی بیشتر مردم اصفهان و به ویژه مسافران نوروزی تدوین شده است.

وی با اشاره به ستاد اصلی راهنمای زائران و گردشگران نوروزی گفت: این ستاد به عنوان ستاد مرکزی مطرح و در محل تکیه بابا رکن‌الدین واقع شده است.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با اشاره به برنامه‌های مورد نظر در این ستاد اظهار داشت: رونمایی و در اختیار گذاشتن نرم افزار معرفی شخصیت‌ها و اماکن ویژه با عنوان تخت فولاد به مسافران نوروزی در ایستگاه بابا رکن‌الدین، نمایشگاه معرفی تخت فولاد، برگزاری تورهای گردشگری، غرفه کودک، عرضه تولیدات فرهنگی مجموعه تخت فولاد از جمله این برنامه‌هاست که کلیه شهروندان و مسافران در ایام نوروز از تاریخ 29 اسفند لغایت 12 فروردین‌ماه می‌توانند از آن استفاده کنند

معرک‌نژاد از دیگر برنامه‌های نوروزی مجموعه تخت فولاد را مرکز راهنمایی زائران و گردشگران نوروزی عنوان کرد و افزود: این مرکز در تکایای مادر شاهزاده، خوانساری، میرفندرسکی و گلستان شهدا واقع شده و کارشناسان مجموعه تخت فولاد از تاریخ 29 اسفند لغایت 5 فروردین برای راهنمایی و اطلاع‌رسانی به گردشگران و زائران در این تکایا مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه مجموعه تخت فولاد گنجینه‌ای از آثار هنری و قدیمی را در دل خود نگاه داشته است، اظهار داشت: موزه عکس تخت فولاد گنجینه‌ای از تصاویر دیدنی شخصیت‌ها و مفاخر اصفهان را در بر دارد و شهروندان در گالری فدک از 29 اسفند لغایت 12 فروردین ماه می‌توانند با مراجعه به این موزه از آن دیدن نمایند.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد در ادامه به موزه سنگ نوشته‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در این موزه سنگ‌های ارزشمند و تاریخی نگهداری می‌شود و علاقه‌مندان در تکیه سیدالعراقین می‌توانند از 29 اسفند لغایت 5 فروردین ماه بازدید نمایند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز تورهای گردشگری تخت فولاد نیز برپا می‌شود، گفت: مراکز ثبت نام تورهای گردشگری در پل خواجو، باغ فدک و تکیه بابا رکن‌الدین قرار دارد و افرادی که به صورت گروهی ثبت نام کنند، می‌توانند از سرویس رایگان ایاب و ذهاب استفاده نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه