English

رئیس اتحادیه املاک اصفهان خبر داد:

۱۲ هزار واحد مسکونی استیجاری اصفهان آماده استقبال از مسافران نوروزی

رئیس اتحادیه املاک اصفهان گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ ۱۲ هزار واحد مسکونی استیجاری در اصفهان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

12 هزار واحد مسکونی استیجاری اصفهان آماده استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جهانگیری درباره با اشاره به اتحادیه املاک برای اسکان مسافران نوروزی در سطح شهر اصفهان اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر اصفهان از 3 ماه قبل فعالیت‌های خود را برای ثبت‌نام و پذیرش مسافران نوروزی و خدمات‌رسانی به مسافران آغاز کرده است که بیش از 100 واحد صنفی در اصفهان به‌ صورت شبانه‌روزی اقدام به ثبت‌نام این واحدها از سوی مالکان کرده است.

وی با بیان اینکه اسکان نورزی مسافران در اصفهان از 25 اسفند به‌صورت رسمی آغاز می‌شود، گفت: این اسکان تا 15 فروردین‌ماه ادامه دارد و اتحادیه املاک آمادگی دارد که در ایام نوروز روزانه 50 تا 75 هزار مسافر نوروزی را در منازل مسکونی اسکان دهد.

رئیس اتحادیه املاک اصفهان تصریح کرد: ظرفیت اسکان در منازل مسکونی اصفهان بالا است و مشاوران املاک با توجه به امکانات و تجهیزات و نحوه سرویس‌دهی با یکدیگر رقابت می‌کنند و ما در زمینه منازل مسکونی قیمت‌گذاری نمی‌کنیم و صاحبان منازل و مشاوران بر اساس رقابت منازل موردنظر خود را در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌دهند.

وی پیرامون بر خود با متخلفان کلید به دست در اصفهان گفت: تمام سعی ما بر این است که افراد کلید به دست به صفر برسد اما نمی‌توان گفت سال گذشته این افراد به‌هیچ‌عنوان فعالیت نداشته‌اند، با این‌ حال در تلاش هستیم که با هماهنگی دادگستری و نیروی انتظامی، با افراد متخلف کلید به دست در ایام نوروز برخورد شود.

جهانگیری با بیان اینکه موضوع معضل کلید به دستان از سوی مسافران و مالکان مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: هم مسافران توجه بیشتری به این موضوع دارند زیرا امنیت و آسایش، ایمنی و بهداشتی و سلامت آنها تامین می‌شود و هم علت توجه خود مالکان به این موضوع، پیشگیری از حوادث و سوءاستفاده‌های احتمالی است که ما به مالکان توصیه می‌کنیم که خانه‌های خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند زیرا در اگر اتفاقی بیافتد اثرات جبران‌ناپذیری را پدید می‌آورد.

وی بیان کرد: با توجه به فعالیت بنده در ریاست اتاق اصناف اعلام می‌کنیم اصناف اصفهان برای اسکان، پذیرایی، ارائه خدمات فنی سفر به مسافران و گردشگران نوروزی در همه حوزه‌ها آمادگی کامل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی