English

شوراها تجربه دموکراسی در کشور هستند

استاندار کرمانشاه گفت: شوراها تجربه دموکراسی در کشور است وکسانی که معتقد به این آرمان هستند باید کمک کنند این تجربه موفق از کار درآید.

شوراها تجربه دموکراسی در کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه؛ دکتر رازانی در پنجمین نشست ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران شهرستان‌های مختلف و مدیران ستادی برگزار شد؛ با تأکید بر اهمیت بسیار بالای انتخابات شوراها در کشور اظهار داشت: شوراها از دستاوردهای مهم دوران دولت اصلاحات است و دولت تدبیر و امید نیز کاملاً معتقد به نقش‌آفرینی بیشتر شوراهاست.

استاندار کرمانشاه افزود: بخش قابل‌توجهی از اداره امور کشور بر عهده شوراهاست و این مجموعه‌ها عهده‌دار وظایف مهمی هستند.

این مقام عالی ادامه داد: شوراها تجربه دموکراسی در این کشور هستند و کسانی که معتقد به این آرمان می‌باشند باید کمک کنند این تجربه موفق از کار درآید.

دکتر رازانی اظهار داشت: از افراد توانمندی که دارای شایستگی‌های مدیریتی هستند و می‌توانند به اداره بهتر امور شهر کمک کنند باید خواست برای ثبت‌نام در عرصه انتخابات پا به میدان بگذارند تا مردم بتوانند در یک فضای رقابتی شایستگان را به‌عنوان نمایندگان خود راهی شوراها کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات شوراها از 30 اسفندماه آغاز می‌شود و همکاران ما در وزارت کشور کار ثبت‌نام داوطلبان شوراها را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: امیدواریم در 29 اردیبهشت‌ماه شاهد انتخاباتی سالم و رقابتی و با حضور گسترده و باشکوه مردم فرهیخته ایران اسلامی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه