English

یکی از وظایف هیأت نظارت بر سازمان های مردم نهاد بررسی عملکرد مالی ثمن هاست

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: یکی از وظایف هیأت نظارت بر سازمان های مردم نهاد که در استانداری مستقر است به نوعی بررسی عملکرد مالی ثمن هاست.

یکی از وظایف هیأت نظارت بر سازمان های مردم نهاد بررسی عملکرد مالی ثمن هاست

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، حسین باباجانی در یک دوره کلاس آموزشی با امور مالی سازمان های مردم نهاد، افزود: با توجه به اینکه هر تشکلی دارای یکسری محاسبات مالی و کارهای مالی است لذا برنامه امروز در راستای آشنایی اجمالی اعضای تشکل های مردم نهاد با مسائل مالی حوزه سازمان های مردم نهاد تشکیل شده است.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از وظایف هئیت نظارت بر سازمان های مردم نهاد که در استانداری مستقر است به نوعی بررسی عملکرد مالی ثمن هاست و یکی از پارامترها بحث گردش مالی در سازمان های مردم نهاد است لذا امروز این فرصت بوجود آمده تا اعضا بیش از پیش با محاسبات مالی آشنا شوند.

وی از اعضا خواست با مطالعه و بررسی بیشتر روند آشنایی خود را با این گونه محاسبات مالی افزایش دهند.

وی گفت: داشتن یک دفتر حسابرسی و توجه به تسلط نحوه محاسبه تراز مالی و شفافیت در فرآیند دریافت و پرداخت از نکات مهمی است که اعضای تشکل ها باید به آن توجه داشته باشند.

باباجانی افزود: ما با بازرسی هایی که انجام خواهیم داد این شفافیت در گردش مالی و نحوه محاسبه تراز مالی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی هچنین با اشاره به برگزاری انتخابات خانه تشکل های مردم نهاد در استان گفت: در همین مراسم جا دارد که  انتخاب آقای دکتر رادفر را به عنوان دبیرکل خانه تشکل های مردمی استان تبریک عرض کنم و انتخاباتی که اخیراً برای همین منظور برگزار شد انتخاباتی خوب، آزاد و با رعایت تمامی شئونات اداری و با حضور همه اعضا تشکل ها بود.

شایان ذکر است در این مراسم مهندس کوه نشین از مدرسین دانشگاه به بیان مطالب خود در خصوص مباحث مربوط به امور مالی تشکل های مردم نهاد پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه