English

در کرمانشاه انجام شد؛

ارائه بیش از ۹ میلیون نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سال ۹۵

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کرمانشاه گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در سال جاری با توجه محدودیت‌های مالی به همت همه همکاران توانستیم بیش از 900/2 هزار نفر ساعت ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را داشته باشیم.

ارائه بیش از ۹ میلیون نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سال ۹۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، ناصری امید بابیان این مطلب که رشد حاصله در سالن نجاری نشئت‌گرفته از صرفه‌جویی و مدیریت بهینه‌ی هزینه و اهتمام همه‌ی مربیان و تلاش گران عرصه مهارت‌آموزی در سطح استان دانست و گفت: برگزاری جلسات شورای مهارت در استان و شهرستان‌ها باعث توجه خاص مسئولین به امر مهم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شده است.

ناصری امید اعلام کرد که این آموزش‌ها در قالب بیش از ۴۰ هزار نفر دوره صورت گرفته است .

وی با تقدیر و تشکر از فعالان و مدیران و مؤسسین آموزشگاه‌های آزاد گفت: رشد ۱۲۵ درصدی عملکرد آموزشگاه‌های آزاد استان نسبت به تعهدات سال جاری نشان از همراهی و توجه آن‌ها باسیاست‌های سازمان دانست و گفت: خوشحالم که آمار رشد در بخش خصوصی را شاهدیم و امیدواریم در سال آینده نیز با برنامه‌ریزی‌های خوب همکاران در این حوزه شاهد فعالیت‌های بیشتر این عزیزان باشیم.

ناصری امید ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولین اداره کل و مراکز که توانسته‌اند با مدیریت و برنامه‌ریزی در تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تعهدات اقدام کنند گفت: همه مشکلات باهمت و تلاش مضاعف برنامه‌ریزی امکان‌پذیر است که بایستی در تمامی ابعاد زندگی  کاری سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

ناصری امید به موضوع سنجش بیش از ۶۰ هزار نفر آزمون در سال جاری اشاره کرد و گفت میانگین قبولی در سال جاری  ۷۰ درصد بوده است.

وی گفت: بایستی برنامه‌ریزی‌های سال آتی نیز نهایت توجه به بالا بردن کیفیت آموزش‌ها و همچنین توجه به آموزش‌های مجازی و شبیه‌سازی داشته باشیم.

وی گفت: کسب‌وکار بسیار خوب با درآمد بالا با استفاده از آی تی و آی سی تی وجود دارد که بایستی آموزش‌ها و توانمندسازی نیروهای انسانی در این زمینه ملاک عمل قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه