English

هشدار دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه به اخلال گران در چهارشنبه‌سوری

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خطاب به والدین فرزندان گفت: والدین محترم مراقب فرزندانشان باشند و از اقدامات مخاطره آمیز آن‌ها جلوگیری کنند تا پرونده سال 1395 با صحت و سلامت و خاطره خوش بسته شود.

هشدار دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه به اخلال گران در چهارشنبه‌سوری

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، با توجه به اینکه هرساله با نزدیک شدن ایام پایان سال، افرادی فرصت‌طلب و سودجو به بهانه جشن نوروز و چهارشنبه‌سوری اقدام به قاچاق، تهیه و توزیع انواع مواد محترقه و ناریه غیرمجاز می‌کنند و از این طریق موجبات رعب و وحشت و سلب آرامش شهروندان و اختلال عمده در نظم مستقر اجتماعی را به بار می‌آورند، دکتر صادقی افزود: از اقدامی که سبب آسیب روحی، جسمی و ایجاد واهمه و ترس در مردم شود برای فرد خاطی موجب مسئولیت است و نباید به‌قصد هیجان کاذب، آرامش مردم سلب شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان ساخت: همان‌گونه که در رسانه‌ها بیان شد چنین اقداماتی از سوی سازندگان و توزیع‌کنندگان نارنجک‌های دستی و مواد محترقه در استان اردبیل موجب آسیب و فوت بعضی از هم‌وطنان شده است. بنابراین افرادی که به‌قصد سودجویی در این عرصه فعالیت می‌کنند مراقب باشند رفتار مجرمانه آن‌ها از دید پلیس و دستگاه قضائی مخفی نیست و برخورد قاطع با این افراد در اولویت قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه