English

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه:

فضای مجازی فرصتی برای ارتقای بهره‌وری

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه دولت الکترونیک را یکی از ابزارهای مهم در ارتقای بهره‌وری در همه زمینه‌ها عنوان کرد.

فضای مجازی فرصتی برای ارتقای بهره‌وری

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رضا رحیمی در اولین جشنواره "بهره‌وری و اقتصاد مقاومتی " که در محل بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد، اقتصاد مقاومتی را یکی از نیازها و الزامات جامعه امروز عنوان کرد و افزود: در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در یکی از بندهای اصلی تاکید ویژه‌ای بر بحث بهره‌وری شده است.

وی افزود: فاکتورهای بسیاری در بهره‌وری در زمینه‌های مختلف دخیل هستند و همین امر موضوع بهره‌وری را پیچیده کرده است.

رحیمی مهم‌ترین رکن موضوع بهره‌وری را بحث فرهنگ عنوان کرد و افزود: قطعا بدون ایجاد فرهنگ بهره‌وری نمی‎‌توانیم به نتیجه دلخواه در این زمینه برسیم.

وی با بیان اینکه ساخت فضاهای فیزیکی و عمرانی را نمی‌توان بهره‌وری دانست گفت: اینکه چگونه از فضاهای موجود بهترین و بیشترین استفاده را ببریم، اصل بهره‌وری را انجام داده‌ایم.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ارتقا بهره‌وری تا حدی در کشور در حال انجام است، گفت: هنوز خیلی در این زمینه جای کار داریم و باید به‌سرعت ارتقا بهره‌وری را در زمینه حفظ منابع و حصول بیشترین نتیجه به کار بریم.

رحیمی تصریح کرد: همین سالن که در آن جشنواره برگزار شده در طول سال نهایتا 10 تا 15 درصد از آن استفاده می‌شود و اگر از این سالن برای مصارف دیگر از جمله برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در طول سال استفاده کنیم، بهره‎‌وری را انجام دادیم.

وی دولت الکترونیک را یکی از ابزارهای مهم در ارتقا بهره‌وری عنوان کرد و افزود: متأسفانه علی‌رغم همه پیشرفت‌ها در این زمینه هنوز استفاده از فضای مجازی را در بسیاری خدمات نداریم و ضرورت دارد هرچه سریع‌تر مقوله دولت الکترونیک پیگیری شود تا بتوانیم ارتقا بهره‌وری در بسیاری خدمات را شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه