English

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه:

کرمانشاه آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه از آمادگی ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.

کرمانشاه آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

 به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مجتبی نیک کردار در سومین جلسه ستاد خدمات سفر استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: 10 کارگروه ویژه برای پیشبرد اهداف ستاد خدمات سفر در ایام نوروز پیش‌بینی و تعریف کرده‌ایم و این کارگروه‌ها نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

 وی ادامه داد: نقاط ضعف و قدرت سال‌های قبل را نیز احصاء کرده‌ایم و با آمادگی خاصی به استقبال میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروز 96 می‌رویم.

 معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: جلسات ستاد خدمات سفر در همه شهرستان‌ها نیز برگزارشده و فرمانداران، بخشداران و حتی دهیاران نیز آماده اجرای برنامه‌های ویژه نوروز 96 هستند.

 نیک کردار در ادامه بر امر کشیک بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ایام عید نوروز تاکید کرد و افزود: اسامی و لیست پزشکان کشیک بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان در ایام نوروز باید در اختیار استانداری قرار گیرد تا مرتبا مورد بازرسی و سرکشی قرار گیرند.

 وی تاکید کرد: قرار نیست دکتر کشیک در ایام نوروز در منزل خود بنشیند.

 معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین بر انجام درختکاری در فضاهای خالی اطراف مسیرهای تردد جاده‌ای به‌ویژه در ورودی شهرها تاکید کرد و گفت: اسفندماه بهترین فصل برای درختکاری است و باید از این فرصت برای پوشش فضاهای خالی حاشیه ورودی شهرها استفاده کرد.

 وی اظهار امیدواری کرد، نوروز 96 استان کرمانشاه به یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری کشور تبدیل شود و پذیرای جمعیت کثیری از گردشگران باشد.

فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه نیز در این نشست عنوان داشت: جهت پاک‌سازی و زیباسازی ورودی‌های شهر به‌ویژه در محور قزانچی با همکاری شهرداری‌ها مقرر گردید با صاحبان تالارها و سالن‌های مسیر ورودی به شهر جلسه‌ای برگزار کنیم تا با همکاری آنان نسبت به تضنیف و پاک‌سازی اطراف جاده اقدام کنیم.

عباس سجادی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز خواستار استفاده از تجارب استان‌هایی شد که طی سالیان گذشته با برنامه‌ریزی مناسبت بیشترین سهم جذب گردشگر در کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

اکبر آزادی مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان نیز به تجمیع ارگان‌های خدمات رسان در ایام نوروز طی سال‌های قبل انتقاد کرد و گفت: نوع خدمات این ارگان‌ها باهم متفاوت است و تجمیع آنان مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

 وی از استقرار اتوبوس آمبولانس در ورودی شهر خصوصاً در کمربندی شرقی خبر داد.

برپایی جنگ شادی و اجرای زنده برنامه‌های رادیویی در پارک‌ها جهت ایجاد جذابیت برای مسافران توسط صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، ایجاد امنیت مسافران و برخورد با مراکز عرضه قلیان توسط نیروی انتظامی و حذف آلایندگی‌های بصری در وردی شهرها از دیگر مواردی بود که در این جلسه توسط اعضای ستاد خدمات سفر بیان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه