English

استاندار کرمانشاه:

همه دستگاه ها موظف به جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر هستند

در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد، بر جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر و برخورد شدید با خرده‌فروشان مواد مخدر صنعتی و سنتی تأکید شد.

همه دستگاه ها موظف به جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر اسد اله رازانی در این جلسه بر ساماندهی و جمع‌آوری معتادین متجاهر و برخورد شدید با خرده‌فروشان مواد صنعتی و سنتی در استان به‌ویژه برای ایام تعطیلات نوروزی تأکید کرد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط موظف هستند برخورد شدید با این افراد داشته باشند تا چهره شهر برای ایام تعطیلات نوروزی چهره بهتری به خود بگیرد و این افراد مزاحمتی برای مسافرین نوروزی ایجاد نکنند..

استاندار کرمانشاه گفت: کلیه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نسبت به جمع‌آوری، ساماندهی، اسکان و درمان معتادین متجاهر و خیابانی با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود استان وظیفه مهمی به عهده‌دارند.

وی اظهار داشت: باید در راستای جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر و برخورد شدید با خرده‌فروشان اقدام جدی صورت گیرد تا به‌هیچ‌عنوان این افراد مجال حضور در معابر و مکان‌های عمومی را نداشته باشند و دستگاه‌های ذی‌ربط موظف هستند که علاوه بر ساماندهی، درمان این افراد نیز را مدنظر داشته باشند.

همچنین در این جلسه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز گفت: اخیراً جلسه‌ای به ریاست وزیر محترم کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و با حضور اعضای ذی‌ربط در محل وزارت کشور به‌منظور تأکید بر جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در ایام تعطیلات نوروزی در سطح کشور برگزارشده است.

علی شمشیری افزود: این جلسه در راستای اجرایی نمودن تصمیمات جلسه مذکور تشکیل‌شده است و استان کرمانشاه درزمینهٔ جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر همواره جزء استان‌های برتر کشور قرار دارد.

وی اظهار داشت: در این جلسه با توجه به تأکید استاندار محترم تصمیمات خوبی برای جمع‌آوری این افراد و برخورد شدید با خرده‌فروشان مواد مخدر صنعتی و سنتی اتخاذ شد و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط موظف به جمع‌آوری و معرفی این افراد به مراجع قضایی به‌منظور برقراری نظم و امنیت بیشتر در سطح استان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه