English

اجرای نظام "مالیات ستانی هوشمند" در کشور

رییس سازمان مالیاتی کشور گفت: با اراده دولت سیزدهم با سرعت به سمت نظام مالیات‌ ستانی هوشمند و مبتنی بر داده‌ که عادلانه‌تر شدن نظام مالیاتی را درپی دارد، حرکت می‌کنیم.

اجرای نظام "مالیات ستانی هوشمند" در کشور
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سیدمحمدهادی سبحانیان روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با سید محمد آقامیری، استاندار قم در گفت‌وگویی بیان داشت: سازمان مالیاتی کشور امروز وظایف متعددی را در زمینه تامین منابع مالی پایدار و غیر تورم‌زا برای دولت و نیز در خصوص ایجاد تحول در نظام مالیات ستانی برعهده دارد.

وی گفت: طی سالیان طولانی نظام مالیاتی کشور مبتنی بر روش‌های مالیات ستانی سنتی بود که معایب خاص خود را داشت، اما با ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده و اراده دولت سیزدهم اکنون با شتاب بسیار بالایی به سمت ایجاد یک نظام مالیات‌ستانی هوشمند مبتنی بر داده در کشور حرکت می‌کنیم.

وی با تاکید بر این که موفقیت کامل این راهبرد نیازمند همراهی اقشار مختلف مردم، نخبگان و همه متولیان است، ادامه داد: در همین رابطه یکی از وظایف مهم ما این است که ابعاد مختلف تحول در نظام مالیات ستانی و حرکت ایجاد شده در این بخش را برای گروه‌های مرجع و کسانی که می‌توانند این موضوع را برای مردم تبیین کنند، ارائه کنیم.

سبحانیان گفت: در همین راستا امروز در اولین سفر استانی خود در سال جدید را خدمت علما در شهر قم رسیدیم تا علاوه بر بیان برنامه‌های خود و استفاده از رهنمودهای این بزرگواران، دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم و سازمان مالیاتی کشور را در زمینه تحول در نظام مالیات‌ستانی و هوشمندسازی آن که حرکت در مسیر عادلانه تر شدن نظام مالیاتی است را خدمتشان ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه