English

بازرسی واحد تولیدی ماشین آلات سنگین در قم

مدیرکل استاندارد قم گفت: با توجه به واگذاری صدور گواهینامه تایید نوع و فرآیند تطابق تولید وسایل نقلیه و ماشین آلات متحرک به ادارات استاندارد استانی، نخستین بازرسی در این راستا از شرکت تولید کننده ماشین آلات سنگین راه سازی قم صورت گرفت.

بازرسی واحد تولیدی ماشین آلات سنگین در قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، محمد هادی سماواتی روز دوشنبه درگفت‌وگویی بیان داشت: در همین رابطه برای صدور تایید نوع در سطح استان، از شرکت تولید کننده ماشین آلات راه‌سازی از قبیل لودر و انواع بیل‌های مکانیکی واقع در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با حضور کارشناسان و متخصصان بازرسی و بازدید لازم به‌عمل آمد.

وی تاکید کرد: برای فعالیت واحدهای تولیدی وسایل نقلیه و ماشین آلات راهسازی، اخذ گواهینامه تایید نوع از اداره کل استاندارد استان الزامی است و بدین منظور بازرسی‌های  اولیه و ادواری صورت می‌پذیرد.

وی افزود: تاکنون صدور تایید نوع خودرو به صورت متمرکز و کشوری از طریق دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد ایران صورت می‌گرفت که با ابلاغ دستورالعمل جدید نحوه صدور گواهینامه تأیید نوع و فرایند تطابق تولید وسایل نقلیه یا ماشین آلات متحرک تولید داخل این کار به استان‌ها واگذار شد.

سماواتی گفت: در فرایند صدور تایید نوع خودرو و ماشین آلات راهسازی، شرکت بازرسی اقدام به ارزیابی فنی و کیفی مواد اولیه، خط تولید و محصول نهایی تولیدکنندگان می‌نماید که این فرایند با نظارت عالیه کارشناسان سازمان ملی استاندارد انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه