English

معاون قوه قضائیه:

رویکرد دستگاه قضایی بر این است که هیج واحد تولیدی نباید تعطیل شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ابراز داشت: رفع مسائل اقتصادی و اجتماعی در اولویت اقدامات دولت است و در همین راستا تاکید دستگاه قضا است که فعالیت هیچ واحد تولیدی و صنعتی متوقف نشود.

رویکرد دستگاه قضایی بر این است که هیج واحد تولیدی نباید تعطیل شود
به گزارش خبرگزاری موج

، اصغر جهانگیر در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب اجتماعی استان مرکزی، اظهار کرد: مشروعیت نظام در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی با وجود ولایت محقق می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تقویت و توسعه ارتباطات اقتصادی و اجتماعی مورد توجه است از این رو مقوله امنیت دارای اهمیت ویژه است که این مهم در دولت سیزدهم مدنظر است.

جهانگیری گفت: ارتباط و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی با کشورهای همسایه می‌تواند نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت داشته باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افزود: علی رغم ظرفیت‌های فرهنگی که در کشور وجود دارد اما در حوزه فرهنگ سازی عقب هستیم و این در حالی است که سرمایه گذاری در این حوزه می‌تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند.

جهانگیر ادامه داد: برنامه ریزی دشمن سوق دادن فرهنگ اسلامی و دینی به سمت فرهنگ توحش است که این راهبرد خطرات بزرگی به هویت جامعه وارد می‌کند.

وی گفت: فرهنگ توحش فرهنگی است که در آن ارزش‌ها باید نفی شود و فرد تحت اجبار خلاف واقع قرار می‌گیرد.

جهانگیر ادامه داد: لازمه کاهش آسیب‌های اجتماعی تغییر در نگرش‌ها است و برای تحقق این مهم علاوه بر دستگاه‌های قضائی و فرهنگی، استفاده از ظرفیت مردم نیز ضروری است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی به واسطه دیدگاه امام راحل موفق شده قضاوت اسلامی را در جامعه محقق کند، گفت: متأسفانه امروز فضای مجازی تا حدودی توانسته نسل امروز از واقعیت دور کند تا جایی که آنها را از خانواده دور کرده و باید در این خصوص تدابیری اندیشیده شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات گفت: اصل مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است و امام راحل این نظام را مبتنی برای آرا ملت بنا نهادند این مهم باید از سوی مسؤولان مورد توجه قرار گیرد.

جهانگیری افزود: حضور و مشارکت مردم می‌تواند نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند.

وی گفت: مردم همواره با حضور به موقع خود در صحنه دشمن را شکست داده‌اند و امیدواریم با برگزاری شکوهمند انتخابات شاهد حماسه‌ای بزرگ باشیم.

جهانگیری رفع مسائل اقتصادی و اجتماعی در اولویت اقدامات دولت است و در همین راستا تاکید دستگاه قضا است که فعالیت هیچ واحد تولیدی و صنعتی متوقف نشود.

وی ادامه داد: یکی از عناصر مهم در تصادفات عوامل بشری است که نیاز است همگان در این راستا به مسوؤلیت خود عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه