English

آیت الله فاضل لنکرانی:

دشمن از انبوه زائران مرقد حاج قاسم وحشت و دلهره دارد

آیت الله فاضل لنکرانی با محکومیت حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از مردم عزیز تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و مقاومت، از استمرار یاد سردار بزرگ مقاومت و مکتب او و حضور انبوه زائران مرقد او، وحشت و دلهره دارند که باید داشته باشند.

دشمن از انبوه زائران مرقد حاج قاسم وحشت و دلهره دارد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، متن پیام تسلیت آیت الله حاج محمدجواد فاضل لنکرانی در پی حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از مردم عزیز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه بسیار دلخراش تروریستی در نزدیکی گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت جمع زیادی و مجروح شدن عده ای بی شمار در سالروز شهادت سردار بزرگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی رخ داد، همه انسان‌های با شرف و آزادگان و مؤمنان را داغدار نمود.

پرواضح است که این عمل ددمنشانه عمق کینه و دشمنی سازمان‌های صهیونیستی و گروه‌های وابسته به آنان را نسبت به ملت امام حسین علیه السلام نشان می‌دهد.

ریشه همه این کشتارهای وحشیانه را در میان رؤسای آمریکا و اسرائیل و کشورهای غربی باید جستجو نمود.

تردیدی نیست که دشمنان انقلاب اسلامی و مقاومت، از استمرار یاد سردار بزرگ مقاومت و مکتب او و حضور انبوه زائران مرقد او، وحشت و دلهره دارند که باید داشته باشند.

جنایتکاران بدانند با این جنایت بزرگ، مقاومت ملت‌های اسلامی بیشتر و مکتب شهید سلیمانی گسترده‌تر و رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی نزدیک‌تر می‌شود.

این حادثه را به محضر ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبری معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌نمایم.

امید آنکه هر چه زودتر عاملان و مسببان این حادثه شناسایی و با مجازات شدید آنان، قلوب همه مجاهدان و مردم را شاد نمایند؛ وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۲

محمدجواد فاضل لنکرانی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه