English

به کارگیری ظرفیت تربیتی خواهران طلبه در مدارس قم

مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: در راستای ارتقای سطح معرفتی و تربیتی دانش آموزان از ظرفیت علمی و فرهنگی طلاب خواهر در مدارس استان استفاده می شود.

به کارگیری ظرفیت تربیتی خواهران طلبه در مدارس قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، علی رضا رحیمی روز چهارشنبه در نشست مشترک مدیران آموزش و پرورش قم با اساتید حوزه علمیه جامعه الزهرا(س)، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های تربیتی خواهران طلبه در سطح مدارس دخترانه قم، در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انجام می شود.

وی گفت: استان قم ظرفیت های متعددی در راستای ارتقای سطح تعلیم و تربیت دارد که یکی از بزرگ ترین آن ها بهره گیری از توانمندی های آموزشی و خدماتی جامعه الزهرا(س) است.

رحیمی یادآور شد: خواهران طلبه به دلیل آشنایی عمیق از معارف دینی و همچنین اقتضائات و شبهات روز جامعه، نقش مهمی در بعد تربیتی و معرفتی نوجوانان دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه هدف نهایی آموزش و پرورش رساندن دانش آموزان به کمال است، تصریح کرد: معلم برای نیل به این هدف باید خود از ارزش های اخلاقی والا برخوردار باشد.

وی گفت: پیچیدگی کار معلم از آن جهت است که فکر دانش آموزان همچون لوح سفیدی است که اعمال و رفتار معلم بر آن تاثیر دارد.

رحیمی افزود: استفاده از ظرفیت های جامعه الزهرا(س) تدبیر هوشمندانه ای است که باید با افزایش تعاملات در حوزه های مختلف معرفتی و حضور مبلغین این مرکز در مدارس استان با روند مطلوبتری دنبال شود.

گفتنی است طی این جلسه مدیران و اساتید جامعه الزهرا(س) نیز به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مباحث مختلف تربیتی و آموزشی در سطح مدارس استان قم پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه