English

ساعت فعالیت مدارس متوسطه قم در ماه رمضان اعلام شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم گفت: در ماه رمضان، ساعت کار مدارس متوسطه این استان در نوبت صبح ۷:۳۰، ابتدایی ۸:۰۰ و نوبت بعدازظهر ۱۳:۳۰ خواهد بود.

ساعت فعالیت مدارس متوسطه قم در ماه رمضان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش قم با بیان این‌که امسال سال نو با بهار قرآن قرین شد، افزود: همه مدارس استان با حال و هوای معنوی حاکم بر ماه قرآن از روز ۱۴ فروردین‌ماه به‌صورت حضوری فعالیت‌های تربیتی و آموزشی خود را شروع می‌کنند.

وی اضافه کرد: فاصله بین زنگ مدارس پسرانه و دخترانه طبق روال قبلی ۱۵ دقیقه می‌باشد و فردای شب‌های قدر با یک ساعت دیرتر شروع به کار خواهند کرد.

وی از مسوولان، مدیران مدارس و مدیریاران که در طول تعطیلات، مدارس را برای اسکان زائران یا اعتکاف علمی آماده کرده بودند و اکنون همه تدابیر اندیشیده‌اند تا فعالیت‌های رسمی مدارس را میزبان باشند، تشکر کرد.

رحیمی گفت: انتظار می‌رود به‌منظور رعایت حال دانش آموزان به‌ویژه روزه اولی‌ها و دانش آموزان دختر در ماه رمضان و استفاده حداکثری از فرصت‌های در پیش رو، مدیران تدابیری اتخاذ نمایند تا زمینه اجرای مراسمات معنوی از جمله قرائت قرآن، اقامه باشکوه نماز جماعت به‌ویژه در مساجد نزدیک به مدارس برای دانش آموزان و همکاران فراهم گردد.

به گفته وی، زنگ‌های استراحت مقداری طولانی‌تر شده تا دانش آموزان و معلمان روزه‌دار از فرصت فراغت بیشتری برخوردار باشند.

وی تاکید کرد: برپایی سفره‌های افطاری در مدرسه به‌ویژه برای روزه اولی‌ها با استفاده از نذورات خیرین و اولیاء داوطلب لحظات معنوی خوبی در مدرسه فراهم خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه