English

فعالیت مدارس قم در نوبت عصر سه‌شنبه غیرحضوری است

اداره کل آموزش و پرورش قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فعالیت تمامی مدارس استان در نوبت صبح سه‌شنبه مورخ ۲۳/ ۱۴۰۱/۱۲ حضوری و در نوبت عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

فعالیت مدارس قم در نوبت عصر سه‌شنبه غیرحضوری است

به گزارش خبرگزاری موج قم، اداره کل آموزش و پرورش قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فعالیت  تمامی مدارس استان در نوبت صبح سه‌شنبه مورخ ۲۳/ ۱۴۰۱/۱۲ حضوری و در نوبت  عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود. متن اطلاعیه به این شرح است:

با صلوات بر محمد و آل محمد و با سلام و احترام خدمت تمامی هم استانی‌های عزیز به ویژه دانش‌آموزان و خانواده های ارجمند و فرهنگیان گرانقدر و با توجه به سوالات مکرر عزیزان در مورد نحوه و چگونگی فعالیت مدارس استان در روز سه شنبه مورخ ۲۳/ ۱۴۰۱/۱۲ به اطلاع می‌رساند فعالیت  تمامی مدارس استان در این روز در نوبت صبح حضوری و در نوبت  عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

شایسته است مدیران محترم  مدارس  با نظارت دقیق وضعیت دانش آموزان، شرایط غیرحضوری آموزش را در عصرگاه روز سه شنبه مدیریت نموده و اولیای ارجمند نیز با مراقبت کامل از فرزندان نازنین خویش در مسیر تعلیم و تربیت عزیزان دانش آموز در این روز به صورت ویژه اهتمام جدی را به عمل آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه