English

طی شش ماهه اول سال جاری رقم خورد

استفاده ۱۲۰ هزار نفر از خدمات رادیولوژی مراکز دولتی در قم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در شش ماهه ابتدایی سال 1402، حدود 120 هزار نفر از خدمات رادیولوژی در مراکز دولتی استفاده کرده اند.

استفاده 120 هزار نفر از خدمات رادیولوژی مراکز دولتی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجید محبی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی رادیولوژی گفت: باید از خدمات و تلاش های مجموعه های استان که در زمینه رادیولوژی فعالیت کرده و خدمات رسانی می کنند، قددرانی کرده و این روز را به آنها تبریک بگوییم.

وی گفت: در پنج بیمارستان بخش دولتی استان قم خدمات رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن، ماموگرافی و سنگ شکن برون اندامی انجام می شود که در شش ماهه ابتدایی امسال 120 هزار نفر از خدمات رادیولوژی در بخش های دولتی استفاده کرده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همچنین در طی این مدت، 108 هزار و 669 بیمار بستری نیز از خدمات رادیولوژی استفاده کرده و از سوی دیگر خدمات گسترده سرپایی نیز به بیماران مراجعه کننده انجام شده است.

محبی گفت: هفت پزشک به همراه 115 پرسنل در مراکز دولتی، خدمات رادیولوژی را به بیماران ارائه کرده که در تلاش هستند بهترین خدمات را به همشهریان ارائه کنند.

وی گفت: در کنار خدمات مراکز دولتی، 27 موسسات رادیولوژی نیز در سطح استان فعال بوده که در حال خدمات رسانی گسترده به هموطنان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه