English

لزوم جدی‌تر گرفته شدن بازخوانی برنامه اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر جدی‌تر گرفته شدن بازخوانی برنامه اعتباربخشی دانشگاه تأکید کرد و گفت: باید موضوع بازخوانی اعتباربخشی به‌صورت جدی دنبال و کارهای لازم برای مستندسازی این کار انجام شود.

لزوم جدی‌تر گرفته شدن بازخوانی برنامه اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی مصری در مراسم اختتامیه ارزیابی اعتباربخشی دانشگاه که با حضور مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه یک آمایش و همچنین معاونین دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند، بر جدی‌تر گرفته شدن بازخوانی برنامه اعتباربخشی دانشگاه تأکید و اظهار داشت: باید موضوع بازخوانی اعتباربخشی به‌صورت جدی دنبال و کارهای لازم برای مستندسازی این کار انجام شود.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: حوزه‌های توسعه‌ای و اعتباربخشی دانشگاه همان برنامه تحول و تعالی است که از سوی دانشگاه نوشته‌شده که این برنامه راهبردی باید عملیاتی شود. 

وی به اجرای کلان پروژه بهینه‌سازی ارائه خدمات به بیماران مبتلابه سرطان اشاره و ابراز داشت: با اجرای این طرح بی‌نظیر مدت ‌زمان شناسایی، تشخیص و غربالگری بیماری سرطان به یک هفته و حتی کمتر از یک هفته کاهش می‌یابد و اجرای این کلان پروژه کار بی‌نظیری است که با سابقه کار بیست‌ساله در حوزه پژوهشی و درمانی انجام‌شده است. 

مصری با بیان قدیمی بودن زیرساخت‌های دانشگاه گفت: بر اساس برنامه جامع استان و چشم‌انداز 20 ساله کشور باید چالش‌ها و مشکلات زیرساختی و موجود  دانشگاه را از پیش رو برداشت و در راه توسعه و پیشرفت دانشگاه قدم‌های اساسی برداشت. 

گفتنی است در مراسم اختتامیه ارزیابی اعتباربخشی دانشگاه، مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب یک آمایش کشور به بیان نتایج ارزیابی و رصد خود از دانشگاه پرداختند که معاونین و مسئولان حاضر دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه به بیان پاسخ برخی سؤالات صورت گرفته پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه