English

رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم:

اکیپ‌های رفع تخلفات شهری قم در ایام اربعین فعال خواهند بود

رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با اشاره به آماده‌باش کامل اکیپ‌های رفع تخلفات شهری در ایام اربعین حسینی گفت: اکیپ‌های سواره، موتوری و پیاده اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در ایام اربعین حضور فعالی خواهند داشت.

 اکیپ‌های رفع تخلفات شهری قم در ایام اربعین فعال خواهند بود

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمدرضا شفیعی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت شهرداری قم ، اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است که به‌منظور تأمین امنیت و آرامش برگزاری مراسمات، اکیپ‌های سواره، موتوری و پیاده اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم در ایام اربعین حضور فعالی خواهند داشت.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به آماده‌باش کامل اکیپ‌های رفع تخلفات شهری در ایام اربعین حسینی اظهار داشت: با هماهنگی دستگاه قضایی و انتظامی، با تخلفات شهری در این ایام در راستای ارتقای ضریب امنیت و سلامت شهری برخورد ویژه می‌شود.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های رفع تخلفات شهری در بخش‌های مختلف  سد معبر، پلیس ساختمان، امنیت بوستان‌ها و مقابله با تکدی گری و ... برخورد قانونی  می‌کنند ابراز کرد: مرکز غربالگری به‌صورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود و متکدیان و کارتن‌خواب‌های جمع‌آوری‌شده از سطح شهر به این مرکز منتقل و اقدامات لازم انجام می‌شود.

به گفته وی، انتظام بخشی در مناطق شهری به‌ویژه در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در ایام اربعین در دستور کار قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه