English

ارجاع ۲۸۵ پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ در منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری قم از ارجاع ۲۸۵ پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ در منطقه یک خبر داد.

ارجاع ۲۸۵ پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ در منطقه یک

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجید محمدرضاخانی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موضوع به پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ اظهار داشت: از ابتدای سال جاری با توجه به نیاز پیگیری و به نتیجه رسیدن پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ ، رسیدگی به پرونده شهروندان با جدیت تمام در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تعداد ۲۸۵ پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ منطقه یک ارجاع شده است، ابراز کرد: این پرونده‌ها پس از بررسی، بازدید و تکمیل مدارک مورد نیاز، به مراجع ذیصلاح جهت تصمیم‌گیری ارسال‌شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با تأکید بر اینکه ۲۰۹ پرونده به نتیجه رسیده و تعیین تکلیف شده است، ابراز کرد: تعداد ۷۶ پرونده در حال پیگیری و رسیدگی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری قم است.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد ۲۰۹ پرونده که روند اداری آن‌ها تکمیل‌شده است، تعداد ۸۶ پرونده به‌صورت کامل تسویه‌حساب و مفاصا حساب صادرشده است و مابقی به‌صورت شرایطی با شهروندان تعامل شده است.

محمدرضاخانی در خاتمه ضمن تشکر از شهروندانی که عوارض خود را به‌موقع پرداخت می‌نمایند گفت: تعداد ۷۶ فقره از پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ بدون رسیدگی از طرف شهروندان باقی‌مانده است که در حال پیگیری تا رسیدن به نتیجه نهایی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه