English

تدوین برنامه راهبردی منطقه یک شهرداری قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم از تدوین برنامه راهبردی منطقه یک شهرداری قم خبر داد.

تدوین برنامه راهبردی منطقه یک شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجید محمدرضاخانی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر منطقه یک شهرداری قم که با حضور سرپرست معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم و همچنین مدیرکل حوزه شهردار برگزار شد، با اشاره به اینکه ۲۱۵ هزار نفر در این منطقه شهری ساکن هستند، اظهار داشت: منطقه یک ۱۴۰۰ هکتار وسعت دارد.

وی با بیان اینکه این منطقه شهری با ظرفیت‌های مختلف فرصت‌های خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری دارد، ابراز کرد: باید توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی و اجتماعی این منطقه شود چراکه هرچه ارتباط شهرداری با شهروندان مؤثرتر شود خدمات شهرداری نیز می‌تواند با برنامه‌ریزی بهتر به نتایج مطلوب برسد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: به دنبال ارتقای کیفیت خدمات در منطقه، شفاف‌سازی و افزایش پاسخگویی‌ها به شهروندان هستیم و برنامه راهبردی منطقه نیز بر اساس شاخص‌های مختلف به‌زودی تدوین می‌شود.

وی با اشاره به پیشبرد برنامه‌ها بر اساس سند ارتقای کیفیت محلات به‌ویژه با رویکرد مناطق کمتر برخوردار تصریح کرد: بافت فرسوده از بزرگ‌ترین مشکلات این منطقه بوده که باید با تمرکز ویژه و با راهکار و برنامه‌ریزی منسجم در مسیر رفع آن گام برداشت.

محمدرضاخانی با تأکید بر اینکه ۹۴ پروژه این منطقه نیاز به تملک و سرمایه‌گذاری دارد، عنوان کرد: بالاترین بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری قم مربوط به منطقه یک با ۲۳۱ میلیارد تومان بوده که ۱۷۰ میلیارد تومان آن عمرانی و جاری و ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است.

وی بر لزوم تغییر رویکرد ستادی در حوزه سرمایه‌گذاری را خواستار شد و افزود: افزایش درآمدهای مناطق شهری در سال جاری نیازمند ایجاد تغییراتی در طرح تفصیلی است که نیاز به همکاری بیشتر مجموعه شهرداری و استانداری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی