English

آمادگی کامل شهرداری قم برای مناسبت‌های ایام رحلت امام خمینی(ره) و دهه کرامت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم از آمادگی کامل شهرداری قم برای مناسبت‌های ایام رحلت امام خمینی(ره) و دهه کرامت خبر داد.

آمادگی کامل شهرداری قم برای مناسبت‌های ایام رحلت امام خمینی(ره) و دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی اصفهانیان مقدم در خصوص اقدامات شهرداری قم به مناسبت تقارن جشن های دهه کرامت با ایام سالگرد امام راحل، اظهار داشت:آماده سازی پارکسوارهای مختلف شهر به ویژه پارکسوار شمالی، امیرکبیر و پارکسوارهای اطراف مسجد مقدس جمکران و آمادگی کامل ناوگان عمومی بستر مناسبی جهت خدمت رسانی مطلوب به زائران مرقد امام راحل ایجاد نموده است.

به گفته وی، همچنین برای افزایش ضریب ایمنی زائران مرقد نورانی امام راحل، اکیپ های خودرویی و موتوری امداد و نجات سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در عوارضی قم-تهران و همچنین پارکسوارهای شهری مستقر شده اند.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری قم خاطرنشان کرد: در خصوص آسایش و افزایش سطح رفاهیات زائران و مسافران ورودی به قم نیز مسائل مربوط به سرویس های بهداشتی، آب شرب، تهیه و تامین ارزاق نیز تدابیر زیادی برای خدمات رسانی مطلوب پیش بینی شده است.

وی با اشاره به راهپیمایی سالانه قیام ۱۵ خردادماه عنوان کرد: با محوریت شهرداری منطقه هفت، نسبت به آماده سازی، مناسب سازی و اکران بنرهای متناسب محل برپایی این راهپیمایی و همچنین مسیرهای منتهی به حرم مطهر اقدام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی