English

بسیج تمام امکانات شهرداری قم برای ۱۴ و ۱۵ خرداد

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری قم گفت از بسیج تمام امکانات شهرداری قم برای ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.

بسیج تمام امکانات شهرداری قم برای ۱۴ و ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد و ایام دهه کرامت اظهار داشت: تقارن ایام دهه کرامت با نیمه خرداد و رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی موجب افزایش حضور زائران در قم و در مسیر قم-تهران می‌شود که باید در این راستا به‌خوبی برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان اینکه در سطح شهرداری اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل ترافیک و خدمات شهری انجام‌شده است ابراز کرد: همه ظرفیت‌های مدیریت شهری قم، در پذیرایی از زائران در دهه کرامت و نیمه خرداد در آمادگی به سر می‌برد.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری قم تصریح کرد: امید است با برنامه‌ریزی انجام‌شده در دهه کرامت و نیمه خرداد بتوانیم در دو حوزه رفاهی و خدماتی و حمل‌ونقل ترافیکی به ارائه بهترین خدمات بپردازیم.

به گفته وی، برای ایام دهه کرامت در سطح مناطق، آذین‌بندی، نورپردازی و گل‌آرایی با حضور مناطق ۸ گانه و معاونین خدمات شهری انجام‌شده است، که برخی تغییرات و اقدامات اصلاحی در دست اقدام بوده که همه این برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها، برای افزایش آمادگی و پذیرایی بهتر از زائران و مسافران است.

اصفهانیان‌مقدم گفت: مسیر زائران در این ایام بارگاه حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حرم امام خمینی(ره) است و در این راستا با توجه به اولویت و حساسیت مسائل در یک‌ماهه گذشته در جلسات مختلف در سطح استان یکی از اولویت‌ها، موضوعات حمل‌ونقل و ترافیک اعم از تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی با محوریت پارکینگ‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر زیرساخت‌های پارک‌سوار شمالی، پارک‌سوار امیرکبیر، پارکینگ شرقی، سه‌راه خرمشهر و پارکینگ‌های اطراف مسجد مقدس جمکران مهیا شده است، افزود: در مورد موضوعات خدماتی و تأمین امکانات رفاهی، سرویس بهداشتی، نمازخانه، آب شرب، غرف تنقلات و هم‌چنین موضوعاتی مورد بررسی در لیالی قدر، نیمه شعبان و ایام نوروز، توجه ویژه‌ای به رفاه حال زائران شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از سهمیه‌بندی اعزام به مرقد مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد و اضافه کرد: طبق ظرفیت و سهمیه‌ای که برای قم پیش‌بینی‌شده ۱۰ هزار سهمیه و اعزام با ۴۰۰ دستگاه اتوبوس است.

به گفته وی، با توجه به تعطیلات پیش رو که از روز پنجشنبه شروع می‌شود برنامه‌ریزی بر این است که از حجم زیادی از زائران افتخار میزبانی را داریم که امکانات لازم در این زمینه فراهم‌شده است.

اصفهانیان مقدم با تأکید بر تخلیه پارک‌سوار شمالی از کامیون‌ها و اتوبوس‌های پارک شده به‌منظور افزایش تسهیلات رفاهی برای زائران و مسافران اظهار داشت: انتقال کلیه کاروان‌ها از پارک‌سوار شمالی تا حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران با همراهی اتوبوس‌رانی انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه